Laitoin tässä tilauksen vetämään eräälle autojen tuojalle, että pitäis saada pitkä pajero, jonka hän sitten katsastaa suoraan huoltoautoksi. Auton veropaperit olis tarkoitus saada liikkeelle ennen vuoden vaihdetta, jolloin verotus muuttuu. Liekö sillä sitten muutosta huoltoautoihin? Vuosimallihaarukaksi laitettiin n. -95 - -00. Kateltiin että Saksassa hintaa tämän ikäisillä ja kohtuu vähän ajetuilla n. 10.000 €. Onko kellään tietoa /omakohtaista kokemusta tuonnin kannattavuudesta. Onko maksettava autovero pienempi, jos auto rekisteröidään huoltoautoksi. Onko siinä mitään perää, että vero olisi puolet pienempi, jos vertaa samanlaiseen autoon joka jää henkilöautoksi. Mikähän mahtaa olla sitten näiden Saksan autojen ero ns. Suomi-malliin. Lohkolämmitin varmaankin puuttuu, mutta onkohan muita asioita jotka on tehty erilailla esim. kaapeloinnit ym.?
Note! This message was posted anonymously!