Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.11.2007, 13:23
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

TuontiPajero huoltoautoksi


Laitoin tässä tilauksen vetämään eräälle autojen tuojalle, että pitäis saada pitkä pajero, jonka hän sitten katsastaa suoraan huoltoautoksi. Auton veropaperit olis tarkoitus saada liikkeelle ennen vuoden vaihdetta, jolloin verotus muuttuu. Liekö sillä sitten muutosta huoltoautoihin? Vuosimallihaarukaksi laitettiin n. -95 - -00. Kateltiin että Saksassa hintaa tämän ikäisillä ja kohtuu vähän ajetuilla n. 10.000 €. Onko kellään tietoa /omakohtaista kokemusta tuonnin kannattavuudesta. Onko maksettava autovero pienempi, jos auto rekisteröidään huoltoautoksi. Onko siinä mitään perää, että vero olisi puolet pienempi, jos vertaa samanlaiseen autoon joka jää henkilöautoksi. Mikähän mahtaa olla sitten näiden Saksan autojen ero ns. Suomi-malliin. Lohkolämmitin varmaankin puuttuu, mutta onkohan muita asioita jotka on tehty erilailla esim. kaapeloinnit ym.?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4Runner huoltoautoksi? vilmur Tekniikka & Jutustelu 16 15.12.2014 23:07
Faktaa huoltoautoksi muutoskatsastamisesta (AKE) -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 44 19.11.2011 21:35
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
Blazer huoltoautoksi? SukiSuki Tekniikka & Jutustelu 7 08.01.2006 13:30


Sivu luotu: 04:58 (GMT +2).