|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
4Runner huoltoautoksi?Meinasin hommata 4runnerin 2.4TD. Paljonko tuon omapaino on? Saako muutettua huoltoautoksi? Mitä pitäis tehdä muutokseen?
|
#2
|
|||
|
|||
Eikö ole kukaan tehny?
|
#3
|
|||
|
|||
Pikainen googletus antoi omapainoksi 1705kg ja kokonaispainoksi 2449kg.
Miksei tuan saa huoltoautoksi niinku muutki. Kysy konttorilta mitä muutokseen pitää tehdä. Ainakin takapenkit helevettiin ja jotain muutaki. En tiedä onko kukaan tehnyt. -- Patrol 3.3 4x4 Honda XL600 2x1 Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi) |
#4
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
Mulla lukee otteessa painoksi jotain 1730 ja alhaalla lisärivi "omamassa 70 kg kentässä merkittyä suurempi". Nuo painot oli siis ihan muistista.
|
#6
|
|||
|
|||
Eli varmaan onnistuu tuo homma kun laittaa rompetta kyytiin ja ajaa puntarin kautta.
|
#7
|
||||
|
||||
Onnistuukohan tuommoseen 90 luvun alun 4runneriin huolto autoks katastuksen yhteydessä laittaa sohvapenkki eteen eli saisko sitä 3 paikkaseks. Eli olikos se ratin keskilinjasta 110cm vänkärin oveen? 110 hilun vissiin saa ni onko tämä samoilla mitoilla tehty?
|
#8
|
||||
|
||||
Ja tietääkös joku mitä verot ois tommosessa katastuksen jälkeen?
|
#9
|
||||
|
||||
Itellä on huoltoautorunneri. Otteessa omamassa 1940 kg iha vakiokunnossaan. Verot on siellä reilun parin satkun luokassa.
jonkun verran joutus muuttelemaan penkkejä, jos meinais leimata 3h autoksi, apparin oven pinnasta on ratin ja penkin väliselle keskilinjalle 104cm, eli 6 cm jääpi puuttumaan. Sen verran pitäs siirtää rattia ja kuskinpenkkiä sitten enempi vasemmalle. |
#10
|
||||
|
||||
Ok. Kiitoksia.
|
#11
|
||||
|
||||
Taitaa olla kuitenkin n. 410€ yhteensä. D-vero 85€ ja perusvero 325€:
http://www.trafi.fi/tieliikenne/vero...kenne_ja_maara |
#12
|
||||
|
||||
Ai perkale, no ei tuohon vielä maailma kaatune.
|
#13
|
|||
|
|||
mitä ne verot on henkilöautona?
|
#14
|
||||
|
||||
D-vero pomppaa 85€:sta 522€: oon, perusveron pysyessä samana 325€, eli hlö-autona 847€/vuosi. Pakuna siis about puolet halvempaa.
|
#15
|
||||
|
||||
Melko hankalalle vaikuttaa tuo ratin ja penkin nytkäyttäminen vasemmalle sitä kuutta senttiä, rattikin tulee niin lähelle ovea että lie vittumainen ajella.
|
#16
|
||||
|
||||
No, onhan toi koppi jo muutenki vähä sellanen, jotta kaks aikuista miestä kun istuu edessä, niin olkapäät on jo yhessä...
|
#17
|
||||
|
||||
No näinpä, lähinnä oli ajatuksena että ois emäntä ja muksu mahtunu tarvittaessa kyytiin.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bj40 muutoskatsastus huoltoautoksi. | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.03.2008 08:44 | |
TuontiPajero huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.11.2007 19:57 | |
Hdj-80 huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.12.2006 11:52 | |
Huoltoautoksi | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2006 14:10 |
Blazer huoltoautoksi? | SukiSuki | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.01.2006 13:30 |