![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tottakai isot renkaat jeesaa jos ne vaan mahtuu pyörii. Mielummin mahtuisivat kaaria avartamalla kuin liikaa alustaa korottamalla. Varmasti riittää G500 mesen koneessa voima, mutta välitykset saattaa mennä vähä pitkiksi 37" renkailla, joten niinden vaihto voi olla edessä. 25t€ budjetilla rakentaa melkein mistä vaan vanhemmasta kotterosta "täydellisen" tai ainakin itelle mieleisen pelin. Tietty jos aihio on liian kallis ei rakentelurahaa jää tarpeeks. Kyllä niitä rakentelutonneja menee sit ku täydellisyyden tavoittelu alkaa. Mut täysin henk.koht makuasia minkä ottaa aihioks.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jahtiauto=ei mikään offroad suunnistus kilpailuauto.
Lisävarusteena etuvinssi, korotusta kohtuullisesti, ettei maantieominaisuudet kärsi liikaa ja järkevän kokoiset renkaat n.35x12.5 max. Onko kyseinen auto 2000-luvulta niin varmaankin on vielä hyvässä alkuperäiskunnossa, niin kuka hullu lähtee raiskaamaan hienoa klassikko/kulttiautoa peruuttamattomilla rakennemuutoksilla? Nahkaiset sähköpenkit hittoon ja TML vesipestävätkö tilalle? ![]() Kyllä sillä pääsee hirvijahtiin ja sieltä hirven kanssa poiskin, yllä mainituilla muutoksilla. Jos auto on siisti ja suorapeltinen, niin eihän sillä mennä ryskäämään ja tahallaan hakkoittamaan paskaksi kiviä ja puita vasten, eihän? Eri asia sitten vanhat W460:set.. Että kyllä tuo G500 on minun mielestä ehdottoman hyvä J A H T I auto!
__________________
KYM |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jees, hyvin vastattu! Eihän se jahtiauto mikään pelkkä offiauto ole - tuo unohtuu iteltäkin välillä miettiessä.
Vm on 2000, eli ei 100% ryskähommiin. Oma käyttöni nykyautolla on lähinnä lumiset mettäautotiet. Talvi aikana tulee ajeltua kaikki mettätiet ja rattorinurat ja päästävä on vaikka lunta ois paljonkin - ja toistaiseksi on päästy. Nyky kiesikin on aika uus (vm 08), niin ei sillä halua ryskäämään lähteä ja toisaalta ei ole ollut tarviskaan. Jos iso-G ois jahtiautona, niin tulis ehkä ajeltua kuitenkin enemmän mettässä sulan maan aikana. Ehkä sen käyttö olis kuitenkin lähempänä ryskää, ehkä ei. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jep. Mites jos laittais ilmajousituksen, jos ei sellaista alunperin ole. Vois säädellä korkeuden tarpeen mukaan, vinssi , panssarit ja vahvemmat ohjaus-/raide-tangot, automaatin lisä jäähyn, kestäis loota ja turbaani paremmin isoja renkaita.
TEMÄHIK |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei ilmaa vaan hydrauliikkaa, se on paljon parempi.. Mitään mettäautoa ei pitäs tehhä ilman hydrauliikkaa.
![]() Loovan jäähdytyksestä ei ole tietoa, voi olla että ei tartte lisäjäähyä, voi olla että ois hyä olla. Meinaan että kyllä loovan jäähyn pitää pelata alunperinkin kun kahtasataa työntää lusikka pohjassa. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onnea matkaan! TEMÄHIK |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida jäähdytysilmaa virrata samalla tavalla spoorijumissa kuin 200km/h vauhdissa baanalla. Eli ainakin mittari kiinni ja tarpeen mukaan lisäjäähyä.
|