![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kaikkeahan saa kysyä, mutta ei oo pakko vastata.. Isuzu D-max on nykynen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
siihen kun laitat sen 25000 kiinni ni rupee olee melkein jenkin veroinen!!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() helposti tää kaveri lannistu kun jotku alko heti epäileen mersun kestävyyttä... ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
mersun akselit huolisin heti jeepin paskaan jossei ne pyöris pitkin vit.. tai ainakin ihan hassusti
![]() "normi" akseleista?! onkos hv ajanu muutakin kun takapyörän kannon päälle tuuuning mersulla? sen kestää mummon cherryki ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ja mersun puolustukseksi vielä, kuinka monessa maasturissa on uutena vielä sataprosenttiset lukot molemmissa akseleissa, eiks se jo kerro mihinkä tarkoitukseen auto on tehty. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
eikun mersu on sen takia hyvä kun mulla itellä sattuu oleen sellanen
![]() ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitäähän sitä olla jotain jolla elvistellä Essolla! ![]() Entäs onko 2006 mallin mersussa vakiona kylmiä etupenkkejä? (ei lämmitystä) Mullapa on semmoiset nän nää! ![]() Tosin autokin on Itävalta/Usalainen ja moottorina Italo/Detroit Diesel.. .. ja taitaa siinä olla perskules hieman Saksalaisuuttakin mukana Viimeksi muokannut KoniJeep : 15.02.2010 23:25 Perustelu: Lisäys |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kylmiä penkkejä en autoon huolis. Mitään muuta varustetta ei välttämättä tarvi, mutta persegrilli aivan pakko olla. Muuten menee kusiummelle kuten poro.. Ja sitte on vittumainen ku joku jahtikaveri joutuu imeen kusen kepistä ulos - homoksi vielä asiasta tietämättömät sanoopi..
![]() Joo, vaan on se jenkkihulluus minuunki iskenyt jo vuosia sitten. Nyt kun nämä Marsu rahatkin säästy niin voi laittaa rahat toiseen lemmikkiin, eli Kyyhyn. 8,3 litran V10 - te tiedätte.. ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Hep, molemmat. Ei nenäherneitä harrasteta, mutta kertokaa toki lisää miksi olisi näin? Mitä puuttuu mitä on jenkissä ja mitä mersussa?
Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
No ei ihme että tuntuu jenkit, hummeri ja mersu huonoilta vaihtoehdolta tohon verrattuna. :-)
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
nii-in miksi ostaa mitään muuta kuin parasta.
![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Aivan. Tuskin sulla on jahtivarusteinakaan mitään Jahtijakt Perätukun tuotteita?
![]()
__________________
KYM |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Skaleton: Todella hienosti kirjoitettu.. Lukiessa näkee illuusion sielun silmin.
![]() AtteL: Meän perhees hauletkin on kultaa (UnA18) ja kaik´on laakista vainaa jos vaan mies osuu.. ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Yhteenvetoa Merssusta.. Parempi jahtiauto kiikarissa, ominaisuuksien mukaan jako.
- Luku 1. Maavara ja rengastus Nykyautoon verrattuna voitettiin 1" rengaskoossa, koska nyt menee 32" alle suositus mersuun oli 33". Maavara ei siis mersulla kasvaisi kuin sentin luokkaa takamurikan kohdalla ja etumurikan kohdalla mersu jäisi matalemmaksi kuin käyttöautoni. - Luku 2. Voima Mielestäni ja monen muunkin mielestä voimaa on riittävästi ja se olisikin nykyautoon verrattuna ainoita selviä etuja (160 -> 300 hv). Voimasta ja koneen tyypistä johtuen myös kulutus tuplaantuisi ja se ei välttämättä ole hyvä asia, kuin Shellin mielestä. - Luku 3. Voimalinja Asiantuntijan tieto oli että voimalinja on yhtä kestävä kuin peruspakussa. Akselit itsessään olisivat mersussa raadin mukaan lujemmat, siitä kans pisteet, mutta eipä nuo nykyiset akselitkaan niin hepposia ole kuin monessa nousevan auringon maan itäpuolella tehdyissä. (oon kuullu että nämä "tosi kaukoidän akselit" leviää jo pelkässä maantieajossa) ![]() - Luku 4. Etenemiskyky Nykyisestä autosta löytyy neljä vetävää ratasta eli juuri saman verran kuin mersustakin, koska sekään ei vedä vararenkaalla tai ohjauspyörällä. Koska maavarakin oli sama, niin etenemiskykyyn vaikuttaa enää vain renkaan pito. Pitoa talvikelillä ei voi enää ketjusta parantaa, joten tässä asiassa ei voiteta auton vaihdolla mitään. - Luku 5. Kuorman kuljetuskyky Mersu tarjoaa lisätilaa jahtikavereille, mutta vastaavasti se tarjoaa vähemmän tilaa muulle tavaralle tai isolle saalille. Tasapeli tämäkin. Luku 6. Loppupäätelmä Nykyiseen jahtiautoon kun laitan sen 25000 euroa kiinni ni rupee oleen katu-uskottavuudeltaan mersun ja korjauskuluiltaan jenkin veroinen!! ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]()
no ei muutaku rakentamaan, projektitopikki pystyyn ja paljon kuvia tästä ultimate vehkeestä!
|
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Voihan sitä uskotella itsellensä vaikka mitä... mutta vain mersumies tietää totuuden ![]() ei muuta ku projektitopikkia isuzusta tekemään ![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Woima jota vertaat vain hevosvoimalukemilla ei kerro koko totuutta. Vertaile myös wääntöä, sekä kierrosluku-aluetta joilla ne lukemat tulee käyttöön, ja lopullisen eron huomaat vasta perstuntumalla, eli ajamalla. Jotenkin en jaksa uskoa, että Isuzu vetää oikeasti neljällä pyörällä, eiköhän siinä ole lukoton etuperä. Mene nyt vaan hankkimaan se Mersu, siinä on "sitä" jotain. ![]() |