![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
monta kertaa aiemmin olen kirjoittanut, että pieni etukäteisneuvottelu konttorilla suunnitelluista muutoksista lakeja ja asetuksia tutkien tuottaa ongelmattoman katsastusnautinnon. jos menee täysin varoittamatta leimaamaan jotakin offiteknistä muutosta niin vähemmästäkin askelmerkki sekoaa normaalilta ihmiseltä. ja työnjälki ja kaikki tekniset ratkaisut pitää olla niin hyvin ja huolellisesti tehty että konttorilla koetaan "valaistuminen" että näin hyvin pitäsi autojen olla alunperin tehty, sinulle suorastaan tyrkytetään hyväksyntää ( pientä katsastusmaksua vastaan ) !!! toivottavasti tässä topicissa kohteena oleva patrolli on näin tehty ja hyväksyntä tulee heilahtaen kun asioista on otettu selvää....
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Naulan kantaan!
Yhdyn täydellisesti tohon lepoantin näkemykseen.Leima lassen kanssa kun käy läpi aiotut muutokset asiallisesti neuvotellen eikä räkää silmille pärskien ni homma onnistuu.Sit vasta jos katsuri on kielteinen "mitä se sulle kuuluu"asenteinen tulkku eikä ole kiinnostunut asiastasi/autostasi hommaat akesta tarkat tiedot ja paperit ja sitte meet saman äijän pakeille ja annat kaks vaihtoehtoa,leima tai puhelu akeen.Silloin katsuria luultavasti alkaa homma kiinnostamaan aken moitteiden pelossa.Ei katsurit aina ole ahdasmielisiä mulkkuja,osa on ammattitaitoisia tavan ukkoja.Samaa väittävät katsurit meistä asiakkaistakin.PS oon tehny samaan autoon kaikkiaan 4 muutoskatsastusta.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
menihän se läpi. järki voitti tässäkin.
illalla lisää aiheesta Edit: Eli tämä aken virkamies jolle itse soitin laittoi kirjallisesti minulle ja katsastusmiehelle mikä on todellinen asian tulkinta. Tämän jälkeen ei ongelmia koska tämä kyseinen katsastusmies halusi jostain sen tiedon että saako vai eikö. Kehui kyllä työn jälkeä ja toteutusta muttei uskaltanut lähteä tulkitsemaan asiaa kun ei siitä mitään tiennyt. Tavallaan ymmärrettävä juttu. Kun missään sitä ei kielletä eikä sallita. Nyt siis otteessa merkinnät: akselit muutettu pakkojen alapuolelle, 50mm korinkorotus ja 75mm akselikorotus. Kokonaiskorotus 125mm. Samalla muuttui N1 > N1G Sitä en osaa sanoa mistä tämä ensimmäinen virkamies keksi että tarvitsee valmistajalta luvan. Hänelle katsastusmies itse soitti kun en ollut paikalla. Viimeksi muokannut -wj- : 23.12.2009 19:32 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onnittelut leimasta. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Toteutuksesta vai papereista? Mitään kuvia en ole ottanut tarkemmin mutta tulevan traction bar projektin yhteydessä voin ottaa
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja apusimpukkaa pysty tiputtaa 70mm alespäin hitsaamalla siihen palkin väliin. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Soan leimaus BJ:hin | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 04.09.2009 12:33 |
Turbon leimaus BJ:hin? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.08.2009 20:13 |
SOA hj60 leimaus? | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.12.2006 22:41 |
suzukin soa:n leimaus | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 22:48 |