![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ajata pihaan inssin nähtäväksi vaikka joku 4x4 hiluxi, siihen on tehty jo tehtaalla SOA!!! sitten sanot että tässä sun reessä on vain korjattu tehtaalla sattunut työtapaturma jossa jouset on jääneet vahingossa akselin alle.... mutta oikeesti jos korotukset on sallituissa rajoissa niin ei tuollaista voi kieltää, se mitä asetuksissa ei ole kiellettyä niin sen saa tehdä!!!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
...tai FSJ Jeeppi.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
tai chevyistä blazeri, suburban ym ym...
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jälkinäytöstä ....
Ainakin mulle on sanottu, että vain " vikalistan" viat katsotaan jälkinäytössä. Tuli esiin vaan keväällä , kun käytin omaani uusinnassa katkenneen jarruputken vuoksi ... katkes vaijeri vaan ed. päivänä ja osu tuulilasiin , johon tuli jonkun kokonen häränsilmä ![]() Oli kyllä uusi tuulilasi kontissa mukana ...tiedä sitten vaikuttiko jotain ... Tuntuu jotenkin jotta joku on alkanut "vihaan" ikäloppuja isorenkaisia maastureita ... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No ei sitä saiskaan jälkinäytössä enää mutista. mutta totes ettei voi hyväksyä koska sillon oli liika korkee. mutta siitä hyvästä korotukset+ G:s muuttamisen saan ilmaseks. Tämän takia konttorin vaihto ei tule kysymykseen.
Ja siitä ei ole nyt kyse onko orggiksena soaa tai ei. On tossa yks auto jossa edessä ei ole ja takana on ![]() Mutta sitä tässä edelleen haetaan että onko se muka muutoksena kielletty tai sallittu. Ja jotain § asiasta |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nimenomaan näin. Mulla meni yhdestä autosta alapallonivelen väljyydestä uusintakierrokselle ja vasta uusinnassa hokasi, että alatukivarren puslat on aivan loppu (siis kumeja ei enää ollu), se kaikki väljyys oli kadonnu siihen paskaa alapalloon. Sanoi vaan ettei voi nyt pompauttaa kun niistä ei ole ekassa katsastuksessa mainittu mutta vaihda nuo puslat ihan oman turvallisuuden kannalta...
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
SOA on ilman muuta oikein tehtynä/oikean korkuisena laillinen muutos. Mustaa valkoisella ei ole, paitsi tämän vanhan sähköpostin verran (Paavola ei ole enää AKE:ssa töissä): Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
OT: Siinä menetettiin tuosta puljusta aimo annos "maalaisjärkeä" lahden taakse.
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
monta kertaa aiemmin olen kirjoittanut, että pieni etukäteisneuvottelu konttorilla suunnitelluista muutoksista lakeja ja asetuksia tutkien tuottaa ongelmattoman katsastusnautinnon. jos menee täysin varoittamatta leimaamaan jotakin offiteknistä muutosta niin vähemmästäkin askelmerkki sekoaa normaalilta ihmiseltä. ja työnjälki ja kaikki tekniset ratkaisut pitää olla niin hyvin ja huolellisesti tehty että konttorilla koetaan "valaistuminen" että näin hyvin pitäsi autojen olla alunperin tehty, sinulle suorastaan tyrkytetään hyväksyntää ( pientä katsastusmaksua vastaan ) !!! toivottavasti tässä topicissa kohteena oleva patrolli on näin tehty ja hyväksyntä tulee heilahtaen kun asioista on otettu selvää.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Soan leimaus BJ:hin | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 04.09.2009 12:33 |
Turbon leimaus BJ:hin? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.08.2009 20:13 |
SOA hj60 leimaus? | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.12.2006 22:41 |
suzukin soa:n leimaus | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 22:48 |