![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jälkinäytöstä .... Ainakin mulle on sanottu, että vain " vikalistan" viat katsotaan jälkinäytössä. Tuli esiin vaan keväällä , kun käytin omaani uusinnassa katkenneen jarruputken vuoksi ... katkes vaijeri vaan ed. päivänä ja osu tuulilasiin , johon tuli jonkun kokonen häränsilmä ![]() Oli kyllä uusi tuulilasi kontissa mukana ...tiedä sitten vaikuttiko jotain ... Tuntuu jotenkin jotta joku on alkanut "vihaan" ikäloppuja isorenkaisia maastureita ...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No ei sitä saiskaan jälkinäytössä enää mutista. mutta totes ettei voi hyväksyä koska sillon oli liika korkee. mutta siitä hyvästä korotukset+ G:s muuttamisen saan ilmaseks. Tämän takia konttorin vaihto ei tule kysymykseen.
Ja siitä ei ole nyt kyse onko orggiksena soaa tai ei. On tossa yks auto jossa edessä ei ole ja takana on ![]() Mutta sitä tässä edelleen haetaan että onko se muka muutoksena kielletty tai sallittu. Ja jotain § asiasta |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nimenomaan näin. Mulla meni yhdestä autosta alapallonivelen väljyydestä uusintakierrokselle ja vasta uusinnassa hokasi, että alatukivarren puslat on aivan loppu (siis kumeja ei enää ollu), se kaikki väljyys oli kadonnu siihen paskaa alapalloon. Sanoi vaan ettei voi nyt pompauttaa kun niistä ei ole ekassa katsastuksessa mainittu mutta vaihda nuo puslat ihan oman turvallisuuden kannalta...
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
SOA on ilman muuta oikein tehtynä/oikean korkuisena laillinen muutos. Mustaa valkoisella ei ole, paitsi tämän vanhan sähköpostin verran (Paavola ei ole enää AKE:ssa töissä): Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
OT: Siinä menetettiin tuosta puljusta aimo annos "maalaisjärkeä" lahden taakse.
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joo, sanos muuta. Nykyään tuntuu että siinä laitoksessa ei kukaan tykkää autojen rakentelusta, mieluiten kieltäisivät kaiken muuttelun. Paavolan aikaan poikkeusluvatkin heltisivät paljon helpommin/järkevämmin perustein.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Suomessa auton rakentelia on sen verran kovan luokan kriminaali, että kyllähän sellanen toiminta pitää saada kitkettyä pois.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sinänsä uskomatonta että asia voi olla niinkin paljon yhdestä ainoasta ihmisestä kiinni. Täten siis ilmoittaudun vapaaehtoisesti tuohon pestiin. Mitä koulutuksia tarvitsen?
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
monta kertaa aiemmin olen kirjoittanut, että pieni etukäteisneuvottelu konttorilla suunnitelluista muutoksista lakeja ja asetuksia tutkien tuottaa ongelmattoman katsastusnautinnon. jos menee täysin varoittamatta leimaamaan jotakin offiteknistä muutosta niin vähemmästäkin askelmerkki sekoaa normaalilta ihmiseltä. ja työnjälki ja kaikki tekniset ratkaisut pitää olla niin hyvin ja huolellisesti tehty että konttorilla koetaan "valaistuminen" että näin hyvin pitäsi autojen olla alunperin tehty, sinulle suorastaan tyrkytetään hyväksyntää ( pientä katsastusmaksua vastaan ) !!! toivottavasti tässä topicissa kohteena oleva patrolli on näin tehty ja hyväksyntä tulee heilahtaen kun asioista on otettu selvää.... |
#11
|
|||
|
|||
![]() Naulan kantaan!
Yhdyn täydellisesti tohon lepoantin näkemykseen.Leima lassen kanssa kun käy läpi aiotut muutokset asiallisesti neuvotellen eikä räkää silmille pärskien ni homma onnistuu.Sit vasta jos katsuri on kielteinen "mitä se sulle kuuluu"asenteinen tulkku eikä ole kiinnostunut asiastasi/autostasi hommaat akesta tarkat tiedot ja paperit ja sitte meet saman äijän pakeille ja annat kaks vaihtoehtoa,leima tai puhelu akeen.Silloin katsuria luultavasti alkaa homma kiinnostamaan aken moitteiden pelossa.Ei katsurit aina ole ahdasmielisiä mulkkuja,osa on ammattitaitoisia tavan ukkoja.Samaa väittävät katsurit meistä asiakkaistakin.PS oon tehny samaan autoon kaikkiaan 4 muutoskatsastusta.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
menihän se läpi. järki voitti tässäkin.
illalla lisää aiheesta Edit: Eli tämä aken virkamies jolle itse soitin laittoi kirjallisesti minulle ja katsastusmiehelle mikä on todellinen asian tulkinta. Tämän jälkeen ei ongelmia koska tämä kyseinen katsastusmies halusi jostain sen tiedon että saako vai eikö. Kehui kyllä työn jälkeä ja toteutusta muttei uskaltanut lähteä tulkitsemaan asiaa kun ei siitä mitään tiennyt. Tavallaan ymmärrettävä juttu. Kun missään sitä ei kielletä eikä sallita. Nyt siis otteessa merkinnät: akselit muutettu pakkojen alapuolelle, 50mm korinkorotus ja 75mm akselikorotus. Kokonaiskorotus 125mm. Samalla muuttui N1 > N1G Sitä en osaa sanoa mistä tämä ensimmäinen virkamies keksi että tarvitsee valmistajalta luvan. Hänelle katsastusmies itse soitti kun en ollut paikalla. Viimeksi muokannut -wj- : 23.12.2009 19:32 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onnittelut leimasta. ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Soan leimaus BJ:hin | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 04.09.2009 12:33 |
Turbon leimaus BJ:hin? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.08.2009 20:13 |
SOA hj60 leimaus? | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.12.2006 22:41 |
suzukin soa:n leimaus | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 22:48 |