Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2009, 20:22
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Eräät kisaajat ovat jo tainneet tuollaista sääntöä ennakoiden käyttää traileria maaliintuloon jollen ihan väärin muista mutta voin tietty muistaa väärinkin
Hylkyhän siitä tuli, mut kyllähän tuommonen pikkususuki olis tullu jonkun protoluokan auton perässä vaikka katollaan maaliin.

Todennäkösesti sääntöjen laatijoilla on ollu huonoja kokemuksia orbitrooleista, jonka vuoksi tuo mekaaninen yhteys on edellytetty, kaska yleisillä teillä tulee siirtymiä.
Vasta viime safarille lähtiessä hajosi yhdestä orbiohjauksisesta vehkeestä jotain orbista pikku ojassa, ja toiseen suuntaan käännettäessa vaan hakkasi villisti rattia käsille. Sillä ei voinu ajaa kyllä metriäkään enää.

Sinällään en usko, että tuo orbitrooliohjaus olisi mikään ongelma. Kyllä yleensä renkaat jonkin verran kääntyy, kun väkisin veivaa. Muuten voi olla ikävämpi hinailla pois metsästä, jos moottori leipoo jonnekkin suohon, ja joka suuntaa on 3km kivikkoa.
Letkurikon tms. sattuessa vaihtaa vaan uuden letkun. Letkurikkoja sattuu harvemmin pienessä kuormituksessa, kuten tiellä, vaan yleensä siellä kivenkolossa, kun renkaita joutuu väkisin väännättämään maksimipaineilla...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.11.2009, 20:44
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Hylkyhän siitä tuli, mut kyllähän tuommonen pikkususuki olis tullu jonkun protoluokan auton perässä vaikka katollaan maaliin.

Todennäkösesti sääntöjen laatijoilla on ollu huonoja kokemuksia orbitrooleista, jonka vuoksi tuo mekaaninen yhteys on edellytetty, kaska yleisillä teillä tulee siirtymiä.
Vasta viime safarille lähtiessä hajosi yhdestä orbiohjauksisesta vehkeestä jotain orbista pikku ojassa, ja toiseen suuntaan käännettäessa vaan hakkasi villisti rattia käsille. Sillä ei voinu ajaa kyllä metriäkään enää.

Sinällään en usko, että tuo orbitrooliohjaus olisi mikään ongelma. Kyllä yleensä renkaat jonkin verran kääntyy, kun väkisin veivaa. Muuten voi olla ikävämpi hinailla pois metsästä, jos moottori leipoo jonnekkin suohon, ja joka suuntaa on 3km kivikkoa.
Letkurikon tms. sattuessa vaihtaa vaan uuden letkun. Letkurikkoja sattuu harvemmin pienessä kuormituksessa, kuten tiellä, vaan yleensä siellä kivenkolossa, kun renkaita joutuu väkisin väännättämään maksimipaineilla...
kuksa rakennettu alunperin1997 ja keran on ohjaus pettäny eikä sillonkaan aivan kokonaan turun/raision kisassa tippu auton keula letkun varaan,ja nyt sekin mahdollisuus estetty panssaroinnilla eli ohjaus olisi toiminut tielläkin ja sen olisi huomannu kyllä hidastuneena ohjauksena letkurikon takia.ja oikeasti on todella harvinaista,että letku katkeaa missään olosuhteissa kokonaan,vaan yleensä rupeaa vuotamaa.ja tuo ohjauksen jäykkyys moottori sammuneena on suhteellista ei se ole missää vehkeessä kevyt ilman tehostusta 42 pyörät alla.mut kai se on uskottava ettei orbi vehkeilä suunnisteta
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.11.2009, 22:11
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.826
Cool

Tota Kyllä tollasella proto luokan autolla 39.5boggereilla voi ajaa 117km/h navikaattorin mukaan.

Orbbi ohjauksella voi ajaa myös lujaa (foffi autot,baja 1000 kilpurit) mutta lähtö kohta on se että kun näitä tekijöitä on niin monenlaisia,toinen ottaa osat naapurin vanhasta puimurista jonka isoisä hylkäs tonne mettän laitaan 40vuotta sitten ja toinen hakee uudet osat kaupasta. niin ei kilpailu katkastuksessa pysytä toteamaan yhtään päälle päin missä kunnossa noi osat oikeasti on.mekaaninen ohjaus kun on niin vauriot ja viat pystyy aika hyvin huomaamaan ulos päin.

heti kun orbbi ohjaus on sallittu suunnistus kisoissa niin mä teen sellaisen omaan autoon tosin katsastus konttorilla voi olla hiukka selittämistä miks tästä pitäis saada leimattu työkoneeksi mut se on sen ajan murhe.

niin ja Goodwingin jetzillä on Mousessa hydraulli ohjaus ja tän vuoden laatokalle ajoivat helsingistä pietariin siitä laatokka ympäri ja takaisin samaa reittiä ja hyvin näytti tiellä kulkevan.

Kuka hullu laittais 25te johonkin vanhaa romuun?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.11.2009, 22:14
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

JOO MUT KERTOKAA NYT JOKU YKSI OIKEE SYY MIKSI EI ORBI KELPAA???
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.11.2009, 22:27
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
JOO MUT KERTOKAA NYT JOKU YKSI OIKEE SYY MIKSI EI ORBI KELPAA???
Samasta syystä, kuin hitsatut mutkat turvakaarissa tai hitsatut ohjausvarret: Koska tekijöitä on moneen junaan ja mitenkään ei voida todentaa, että kaikki toimisi, niinkuin pitää.

Ihan varmasti hitsattu tuubimutka putkessa kestää enemmän, kuin kerran taivutettu vesijohtoputki, mutta milläs sen muuten todennat kuin testaamalla?

sama vika hitsatuissa ohjausvarsissa: ihan varmasti kestää kulmaraudalla vahvistettu varsi enempi, kuin vesijohtoputkesta kierteytetty tanko, tai umpijöötistä suoraan hitsattu vetotanko, verrattuna kolmesti oikaistuun alkuperäiseen...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.11.2009, 22:37
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Samasta syystä, kuin hitsatut mutkat turvakaarissa tai hitsatut ohjausvarret: Koska tekijöitä on moneen junaan ja mitenkään ei voida todentaa, että kaikki toimisi, niinkuin pitää.

Ihan varmasti hitsattu tuubimutka putkessa kestää enemmän, kuin kerran taivutettu vesijohtoputki, mutta milläs sen muuten todennat kuin testaamalla?

sama vika hitsatuissa ohjausvarsissa: ihan varmasti kestää kulmaraudalla vahvistettu varsi enempi, kuin vesijohtoputkesta kierteytetty tanko, tai umpijöötistä suoraan hitsattu vetotanko, verrattuna kolmesti oikaistuun alkuperäiseen...
enemmän normi ohjauksessa on hajoavia osia kuin orbissa kaikki rättinivelet ohjaus akselissa tuskin tarkastettu keltään ja sit ne nivel viidakot ennen ku tieto ratilta on renkailla että pitäs kääntyä,kaikkia ei voi todeta onko kunnossa kummallakaan toteutus tavalla,mut luulisin että jos on tehty orbi ni sitä on jonkun verran mietitty ja katsottu mitä osia sinne on laitettu mut normi ohjaus on monessa vehkeessä orkkis 70lukulainen.diipadaapa hyvää joulua kaikille ja onnellista uutta vuotta mulle riitti
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.11.2009, 22:42
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Samasta syystä, kuin hitsatut mutkat turvakaarissa tai hitsatut ohjausvarret: Koska tekijöitä on moneen junaan ja mitenkään ei voida todentaa, että kaikki toimisi, niinkuin pitää.

Ihan varmasti hitsattu tuubimutka putkessa kestää enemmän, kuin kerran taivutettu vesijohtoputki, mutta milläs sen muuten todennat kuin testaamalla?

sama vika hitsatuissa ohjausvarsissa: ihan varmasti kestää kulmaraudalla vahvistettu varsi enempi, kuin vesijohtoputkesta kierteytetty tanko, tai umpijöötistä suoraan hitsattu vetotanko, verrattuna kolmesti oikaistuun alkuperäiseen...
helppohan se on katto että toimii niinkuin pitää, kääntää rattia jos pyörät kääntyy samaan suuntaan niin toimii niinkuin pitää
valmiita tehdastekosia osiahan orbi ratkaisussa vaan on
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.11.2009, 22:51
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Kuinkas monta hydrauliohjauksella varustettua oli finland trophyssä, kun kerrankin oli sallittua? Ei yhtään?
Muutenkin laitteiden olis syytä olla enemmän tieliikennepelien kaltaisia, jos kilpailujen aikana on tiet täynnä "kuksia" niin kauanko saa rauhassa kisoja järjestää?
Jos olis enemmän sellaisia kisa-alueita kuten lapland trophyssä ja askolan10:ssä, vois vähän mystisimmilläkin laitteilla kisata, kun ei ole juurikaan sivullisia jaloissa pyörimässä.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.11.2009, 22:57
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Ei muutakuin hakemaan Cup-toimikuntaan, vapaita paikkoja on käsittääkseni tarjolla!
Siellä niihin sääntöihin voi eniten vaikuttaa.
Hitsatut sektorivarret ja ohjauksen osat on yhtälailla kiellettyjä ja jos niihin katsastuksessa törmää niin pitäisi antaa ihan kylmästi HYLKY!
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.11.2009, 23:00
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kuinkas monta hydrauliohjauksella varustettua oli finland trophyssä, kun kerrankin oli sallittua? Ei yhtään?
Muutenkin laitteiden olis syytä olla enemmän tieliikennepelien kaltaisia, jos kilpailujen aikana on tiet täynnä "kuksia" niin kauanko saa rauhassa kisoja järjestää?
Jos olis enemmän sellaisia kisa-alueita kuten lapland trophyssä ja askolan10:ssä, vois vähän mystisimmilläkin laitteilla kisata, kun ei ole juurikaan sivullisia jaloissa pyörimässä.
Tulipa mieleen että kuinka monen on virkavalta pysäyttänyt kesken kisan ,meille kävi mogsulla näin juukassa ja konstaapelit ihan vähän ihmeissään et miks ajatte tämmösellä maantiellä siirtokilvillä jopa 80km.h lasis vaikka mogsu ehkä etäisesti muistuttaa vielä maasto-autoa ,no kun hokasivat että kilvanajo kesken pyysivät anteeksi ja toivottivat onnea kisaan autoa eivät sen enempiä tutkineet...
Tuli vaan mieleen että mitähän ne sanos ku kuksankin näkösellä hurauttelis vastaan 80km/h lasis /:
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.11.2009, 23:05
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kuinkas monta hydrauliohjauksella varustettua oli finland trophyssä, kun kerrankin oli sallittua? Ei yhtään?
Muutenkin laitteiden olis syytä olla enemmän tieliikennepelien kaltaisia, jos kilpailujen aikana on tiet täynnä "kuksia" niin kauanko saa rauhassa kisoja järjestää?
Jos olis enemmän sellaisia kisa-alueita kuten lapland trophyssä ja askolan10:ssä, vois vähän mystisimmilläkin laitteilla kisata, kun ei ole juurikaan sivullisia jaloissa pyörimässä.
oli siel yks
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 14.11.2009, 20:24
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kuinkas monta hydrauliohjauksella varustettua oli finland trophyssä, kun kerrankin oli sallittua? Ei yhtään?
Muutenkin laitteiden olis syytä olla enemmän tieliikennepelien kaltaisia, jos kilpailujen aikana on tiet täynnä "kuksia" niin kauanko saa rauhassa kisoja järjestää?
Jos olis enemmän sellaisia kisa-alueita kuten lapland trophyssä ja askolan10:ssä, vois vähän mystisimmilläkin laitteilla kisata, kun ei ole juurikaan sivullisia jaloissa pyörimässä.
meni vähän ohi ku eikös tässä puhuta orbi ohjauksesta eikä koko autoista(kuksa) mulla ei riittäs kantti kuksalla ajella pitkin valtateitä.vaan jos orbi ois hyväksytty ni kuksa sais kuoret ympärilleen,vaikka trial puoli kärsis aika paljon eli autosta ei näe riittävästi trial kisoissa.ja finlandiin ei lähetty kuksalla liian pitkien siirtymien takia ja ei jaksanu yhtä kisaa varte laittaa valoja
ja pointsit MYLPYLLE ensimmäinen kunnon ja asiallinen peruste minun mielestä tuo,että rajotetaan rakentelua eikä sitä itkua että on laiton.ELI NIILLÄ MENNÄÄN MITÄ ON EI HERNEITÄ KELLEKKÄÄ
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 12.11.2009, 23:17
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Samasta syystä, kuin hitsatut mutkat turvakaarissa tai hitsatut ohjausvarret: Koska tekijöitä on moneen junaan ja mitenkään ei voida todentaa, että kaikki toimisi, niinkuin pitää.

Ihan varmasti hitsattu tuubimutka putkessa kestää enemmän, kuin kerran taivutettu vesijohtoputki, mutta milläs sen muuten todennat kuin testaamalla?

sama vika hitsatuissa ohjausvarsissa: ihan varmasti kestää kulmaraudalla vahvistettu varsi enempi, kuin vesijohtoputkesta kierteytetty tanko, tai umpijöötistä suoraan hitsattu vetotanko, verrattuna kolmesti oikaistuun alkuperäiseen...

On se kiva katella kun taas orbi ohjauksesta kinataan
Tiedän usemman auton jotka kiertää noita suunnistus kisoja ja joissa on ohjaus osia hitsailtu mm. raidetankoa jatkettu mutta hitsi saumat hiottu pois että ei näkyis niin selvästi ym ym...

Nyt kun itellä on toisessa autossa simpukka ohjaus ja toisessa orbi ohjaus niin täytyy sanoo että kyllä toi orbi menee paremmin esim: kun on mutaa vanteet täynnä niin ei voBlaaaaa yhtään niin kuin toi simpukka ohjaus

Yleensä autot joissa on orbi ohjaus niin on myös suojattu kunnolla noi ohjaus osat! mikä taas on pirun vaikeeta noissa simpukka ohjauksissa
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 12.11.2009, 22:32
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Angry

Olisko tieliikenneasetus


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
JOO MUT KERTOKAA NYT JOKU YKSI OIKEE SYY MIKSI EI ORBI KELPAA???
Taitaa olla suurin syy siinä ettei tuollainen ohjaus ole hyväksytty tieliikenteeseen muissa kuin työkoneissa ja suunnistuskisat on tiettävästi tarkoitettu maastoautoille !!! Ainakin teoriassa niiden siis pitäisi läpäistä normaalin katsastuksenkin eikä vain kisakatsastajien kriittisen silmäilyn
Inhorealisti
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 12.11.2009, 22:46
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Taitaa olla suurin syy siinä ettei tuollainen ohjaus ole hyväksytty tieliikenteeseen muissa kuin työkoneissa ja suunnistuskisat on tiettävästi tarkoitettu maastoautoille !!! Ainakin teoriassa niiden siis pitäisi läpäistä normaalin katsastuksenkin eikä vain kisakatsastajien kriittisen silmäilyn
Inhorealisti
moniko protoluokan auto menisi lähtöviivalta otettaessa katsastuksesta läpi?
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 12.11.2009, 23:03
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Angry

Protoista ei yksikään


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
moniko protoluokan auto menisi lähtöviivalta otettaessa katsastuksesta läpi?
Villi veikkaus, että jos leimakonttorin miehet pistäs oman "välikatsastuksen" jollekin kisasiirtymälle niin taitais 98% kaikista kisapeleistä jäädä siihen tai ainakin saada arpajaisvoiton. Kannataisiko kisaajien ja järjestäjien hieman ryhdistäytyä näissä asioissa ennenkuin tilanne karkaa kokonaan käsistä tai virkamiehet sattuvat paikalle
Inhorealisti
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 12.11.2009, 23:11
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Villi veikkaus, että jos leimakonttorin miehet pistäs oman "välikatsastuksen" jollekin kisasiirtymälle niin taitais 98% kaikista kisapeleistä jäädä siihen tai ainakin saada arpajaisvoiton. Kannataisiko kisaajien ja järjestäjien hieman ryhdistäytyä näissä asioissa ennenkuin tilanne karkaa kokonaan käsistä tai virkamiehet sattuvat paikalle
Inhorealisti
joo kaikki hommaa city maasturit ja lähetään ajeleen vähän suunnistus kisoja.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 13.11.2009, 09:53
h-a-r-z-a:n Avatar
h-a-r-z-a h-a-r-z-a ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.04
Sijainti: Vantaa, .
Viestit: 528
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
JOO MUT KERTOKAA NYT JOKU YKSI OIKEE SYY MIKSI EI ORBI KELPAA???
Lait ja asetukset pitäisi olla riittävä syy.
Ja ennenkuin alkaa se selitys siitä,ettei ne muutenkaan ole laillisia laitteita niin kysyn,jotta miksi ei?
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 13.11.2009, 19:00
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hydraali asistentti kans sit kieltoo jos on ite tehty. Ainoo mikä kelpaa on tehtaan tekemä jossa on tehty lujuus laskelmat

Kun näkyy olevan sellaisia joissa on orggis/ite tehty tanko pistetty poikki ja väliin laitettu läpivetävä sylkky eikä varmasti ole tehtaan tekemä



Nyt sit itte asiaan moniko voi sanoo että on omassa autossa oikeesti oikeilla osilla tehty ohjaus? ja oikeilla osilla tarkotan orkkis osia



Kun tosiaan kattoo noita autoja kun menee noilla yleisillä teillä niin on aika häijyn näköstä kun vaan voblaa ja voblaa mut eihän tää oo onneksi mikään riski tekijä vai MITÄ
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 13.11.2009, 19:16
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Orbitroolista sen verran että vaikka renkaat "kääntyykin" moottori sammuneena niin ei siillä silti kovin kummoisia ohjausliikkeita taideta tehdä...
Verrattuna vaikka tehostettuun simpukkaohjaukseen vastaavasssa tilanteessa.

Ja vaikka lain kirjainta ei nylyiset vehkeetkään täyttäis niin tuskin niitä laittomuuksia kannattaa ihan asiasta tehden lisää haalia...

Mitä tulee läpivetävällä apusylinterillä toteutettuun ohjaukseen niin sehän on toteutettavissa ilman hitsauksia, viimeistä sanaa laillisuuteen minulta ei kannata kysyä

Ja kun nuista rättinivelistä paljon puhutaan niin suikassa taitaa ohjaus toimia vaikka se koko rätti revitään pois, muistelen että pultin päät ovatten silleen holkitettu että välystä tulee mutta mukana pyörii kuitenkin.
__________________
www.OFFROADOULU.com

Viimeksi muokannut Rak : 13.11.2009 19:18
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 13.11.2009, 23:43
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.826
Perusasetus

Ja tollasen assistin saa kyllä leimattua otteeseen ihan katsastus konttorilla jos vaan asiallisesti toteutettu.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 07:37 (GMT +2).