Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.05.2009, 14:11
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Laatikko lähtee melko vaivattomasti kun otat jakiksen palkin irti ja lasket esim tunkin tms varassa takapäätä alemmas niin tulee rakoa tulipellin väliin. Sitten E12 Torx hylsyllä ja riittävällä määrällä jatkovarsia yläpulttien kimppuun. ÄLÄ yritä 12 pisteisellä hylsyllä, pilaat vaan kannan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.05.2009, 15:36
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killman Näytä viesti
ÄLÄ yritä 12 pisteisellä hylsyllä, pilaat vaan kannan.
Kiitos vinkeistä mutta joku on jo ennen mua käyny vähän muklaamassa niitä kantoja
pitää huomenna käydä ostamassa uusi E12 hylsy josko sillä lähtis.
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.05.2009, 17:38
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nemi Näytä viesti
Kiitos vinkeistä mutta joku on jo ennen mua käyny vähän muklaamassa niitä kantoja
pitää huomenna käydä ostamassa uusi E12 hylsy josko sillä lähtis.
Jos hylsy on kunnon kamaa niin voit kevyesti vasaralla naputtaa jatkovarteen niin hylsy muovaa pienet jäysteet, istuu tiukasti ja pultti aukeaa. (kuten itse onnistuin)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.05.2009, 21:22
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

No niin uudella hylsyllä onnistui ja kone on nyt pois nokalta.
Jos huomenna kelit antavat periksi niin konehuoneen pesu ja
sitten odotellaan tiistaita jollon uuden alakerran pitäisi saapua.
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.05.2009, 00:17
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Jos uusi alakerta ei ole ihan 1:1 vanhan kanssa niinn minulla voi olla pari vinkkiä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.05.2009, 07:52
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killman Näytä viesti
Jos uusi alakerta ei ole ihan 1:1 vanhan kanssa niinn minulla voi olla pari vinkkiä.
Älä pelottele
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.05.2009, 18:08
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Killman tai joku muu uranuurtaja vois laittaa vähän kokemuksia ja speksejä stroker koneesta tänne palstallekin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Jeepin moottori 4.2l sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.05.2007 07:45
M: Jeepin 258 cid 6-moottori Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.03.2007 16:48
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 30.12.2005 03:09
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. hj O/M/V Muut 10 24.11.2005 22:30
Jeepin EGR HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2004 08:34


Sivu luotu: 08:46 (GMT +2).