Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.03.2009, 21:19
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Projekti jatkuu taas. Mitsu tuli takaisin rungon ja lavanpohjan maalauksesta. Eivät olleet saaneet puhallettua enempiä reikiä lavanpohjaan Seuraavaksi alkaa kolarivaurioiden korjaus. Vanhan kylkipalan sain porailtua pois ja huomenna olis tarkoitus ruveta iskemään uutta peltiä paikalle.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	07032009469.jpg‎
Views:	947
Size:	96,9 Kt
ID:	4006   Click image for larger version

Name:	07032009467.jpg‎
Views:	1407
Size:	97,8 Kt
ID:	4007   Click image for larger version

Name:	07032009468.jpg‎
Views:	1267
Size:	99,0 Kt
ID:	4008   Click image for larger version

Name:	06032009463.jpg‎
Views:	1112
Size:	96,1 Kt
ID:	4009   Click image for larger version

Name:	06032009464.jpg‎
Views:	981
Size:	96,8 Kt
ID:	4010  

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.03.2009, 21:22
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Vanha kylkipala irtiotettuna. Onneksi ei löytynyt ruostepeikkoja. Vähän täytyy nyppiä tuota sisähelmaa ulos.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	07032009470.jpg‎
Views:	1146
Size:	97,2 Kt
ID:	4011  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.03.2009, 21:49
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Thumbs up

Ja vielä kun spruuttaat kunnon kotelosuoja-aineen rungon sisään, niin kyllä kestää. Muutama vedenpoistoreikä kannattaa myös porata, jos ei niitä ole.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.03.2009, 20:19
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Kyllä nuo kotelot ja runkopalkit suojataan niin sisältä kuin päältäkin. Eli homma on sen verran edistynyt että kylkipala on kiinni ja sisähelma oikaistu. Tuli siinä samalla tehtyä uutta helmapeltiäkin, kun vanha oli niin kurtussa. Tuli mieleen että olisko tarvinnut tehdä helmat hieman orkkista tukevammaksi, ei harmittais niin kovin jos jää johonkin kantoon kiinni No tehdään sitten uusiks jos näin käy. Seuraavaksi ohjelmassa oven pintapellin vuoro. Korjauspala on jo tehtynä.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	08032009471.jpg‎
Views:	990
Size:	96,0 Kt
ID:	4026   Click image for larger version

Name:	08032009472.jpg‎
Views:	1046
Size:	96,2 Kt
ID:	4027   Click image for larger version

Name:	08032009473.jpg‎
Views:	1028
Size:	96,2 Kt
ID:	4028   Click image for larger version

Name:	08032009474.jpg‎
Views:	1021
Size:	97,1 Kt
ID:	4029  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.03.2009, 15:45
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Itselläni on samanlainen l200. oletko korin korottamista miettinyt? on suhteellisen helppoa. ilman korotuksia nokka prkl alhaalla.
Entäs lukot?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.03.2009, 21:24
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Jep. Koria korotetaan kanssa, oon miettinyt että olisko joku 70mm passeli. Toi keula on kieltämättä kyllä hieman alhaalla. Tuli mieleen että onkohan sallittua korottaa esim 60mm takaa ja 70mm edestä Lukkojahan tuossa ei mielestäni taida olla, muuta kuin etuovissa Suunnitteilla on joskus iskea lukkoakselia alle, en vaan tiedä mistä ne helpoimmin saa sovellettua. Vinkkejä saa laittaa. Projekti on edistynyt oven pintapellin asennuksella. Pitkä sivu liimattiin hitsausvetelyiden minimoimiseksi, toi kiinitys tapa on aika yleinen nykyään. Eipähän paase ruostumaan saumasta
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	24022009447.jpg‎
Views:	840
Size:	96,4 Kt
ID:	4065   Click image for larger version

Name:	09032009475.jpg‎
Views:	933
Size:	93,0 Kt
ID:	4066   Click image for larger version

Name:	09032009476.jpg‎
Views:	949
Size:	98,5 Kt
ID:	4067   Click image for larger version

Name:	09032009477.jpg‎
Views:	909
Size:	96,6 Kt
ID:	4068  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.03.2009, 17:55
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ootko koeillu kuinka isot renkaat mahtuisi kääntymään ilman korotuksia?
Mietin itse myös niitä lukko juttuja. Jos sais eteen lukon sekin jo auttais huomattavasti etenemisessä.
Itellä auto vielä vakiona, mutta sun raakentamis juttuja seuraillessa nälkä kasvaa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.03.2009, 18:16
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JP80 Näytä viesti
Jep. Koria korotetaan kanssa, oon miettinyt että olisko joku 70mm passeli. Toi keula on kieltämättä kyllä hieman alhaalla. Tuli mieleen että onkohan sallittua korottaa esim 60mm takaa ja 70mm edestä
Mikset kirraa vääntösauvoja jos keulaa kaipaat ylemmäs?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 PL O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 07:04
M: Mitsu L200 4x4 PL O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2006 21:43
Mitsu L200 4x4 -91 Predator Tekniikka & Jutustelu 6 19.06.2005 20:20


Sivu luotu: 17:30 (GMT +2).