![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkäs tuo käytännössä toimisi? kun aloittelijoia ollaan.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siellä on jousen takapäässä,hytin lattiaa päin semmoset pitkät pultit joissa tuplamutterit. Sieltä kun kiristää niin auttaa. ja etupää rungosta pukeille että on kevyempi ruuvailla!! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mites on porukat korottaneet lava mitsuja tai vastaavia vääntösauvallisia jousituksen osalta. Korin korotus vaikuttaa ihan suht. helpolta hommalta, vähän oikoo sähköpiuhoja, jatkaa muutamaa letkua, oikaisee jarruputket ja kytkimen letkut yms.pientä ja etrasta nylon tankoa väliin. Minkälaisia levike retkaisuja olette tehneet ko. automalliin? Palstaa lukiessa OFFI kuume vain kasvaa, vaikkei ole ajanut 50m enempää
![]() -Mistä ja mikä vinssi keulille. Kiinalainen, kannattaako? -Minkä mallinen nautarauta olis hyvä. -Tasauspyörästön lukot, ekaks ainakin taakse, mutta mistä mallista lainataan. -Minkä moinen tulee olla hi-liftin kiinnitys piste (ainakin tukeva?) Nää nyt ekaks tuli mieleen, lisätään kun rakentavaa kritiikkiä/neuvoja tulee ![]() Projekti on nyt vähän tylsässä pakkelointi vaiheessa. En tykkää yhtään tosta pakkeli pölystä, mut kai se on vaan pakko. Ettei vaan tulis liian hyvä ![]() Projektille löytyi just deadline. Manse Trophy, jos sinne pääsis. Viimeksi muokannut JP80 : 14.03.2009 21:45 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Etu jousituksen korotus muuten kun vain kiristämällä on vaikeampaa ellei sitten saa vaihdettua koko ylätukivartta,koska siinä ei ole pultattavaa palloniveltä johon olis helppo tehdä korokepalat.
Mutta ehkä jos aikoo viedä harrastusta eteen päin ja hankkia kalliita varusteita niin kannattaa myös tutkia että onko tuo mitsu paras valinta kuumaverisen maastoauton aihioksi. Jos laittaa vinssin niin rautaa täytyy ainakin lisätä keulaan aika paljon että saa tukevan kiinnityksen. Mulla on niissä alkuperäisissä puskurin kiinnikkeissä Kohtuu raskastekoinen oman käden tuotos "kenguru" rauta ja on ainakin toistaiseksi kestänyt liftillä nostoa ja vetoa mutta kaikki kesto on vielä kiinni niistä neljästä M12 pultista joten nimitän sitä lähinnä valotelineeksi. Ja kyllä se vähän voi harmittaa kun se vasta pakkeloitu ovi ja helmat hankaa sitä kuution kivee,muuta sehän on tätä harrastusta!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mutta eikös se lisää jännitystä kun yrittää hinkata sitä kiveä rikkomatta vasta pakkeloituja ovia ja helmoja
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() L-200 korotus
Aikanaan oman Mitsun korotuksen tein: Vääntösauvoja vähän kiristäen,korikorotus nylontangolla 65mm edessä,takana 0.Renkaat 31x10,5-15 8" vanteilla.
__________________
-Muistitko tänään- |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta heti kun seuraavaan sukupolven malliin tullaan, niin Mitsu on hyvin äkkiä hiluksia helpompikin lähtökohta, siinä kun oli lukkoperää jo tehtaalta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
[M] Mitsu L200 | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.10.2006 20:43 |
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.09.2006 21:46 | |
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.09.2006 07:04 |
M: Mitsu L200 4x4 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.05.2006 21:43 |
Mitsu L200 4x4 -91 | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.06.2005 20:20 |