Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.03.2009, 10:50
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Mutta eikös se lisää jännitystä kun yrittää hinkata sitä kiveä rikkomatta vasta pakkeloituja ovia ja helmoja Eihän tuo mitsu taida paras offi aihio olla myönnetään, mutta mikäs sitten olisi

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.03.2009, 11:22
PL:n Avatar
PL PL ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.08.05
Sijainti: Mertie, Finland.
Viestit: 553
Perusasetus

L-200 korotus


Aikanaan oman Mitsun korotuksen tein: Vääntösauvoja vähän kiristäen,korikorotus nylontangolla 65mm edessä,takana 0.Renkaat 31x10,5-15 8" vanteilla.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	PL-IM000291.jpg‎
Views:	1298
Size:	97,1 Kt
ID:	4112  
__________________
-Muistitko tänään-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.03.2009, 21:44
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Projektissa rupee pakkelointi olemaan loppusuoralla. Pientä viilausta vielä ja sitten hiontaväri pintaan ja taas hinkkausta. Jos ens viikon aikana sain pintavärin päälle niin hyvä olis. Kuvia pakkelointi vaiheesta.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	14032009484.jpg‎
Views:	772
Size:	92,5 Kt
ID:	4143   Click image for larger version

Name:	14032009481.jpg‎
Views:	758
Size:	96,4 Kt
ID:	4144   Click image for larger version

Name:	14032009482.jpg‎
Views:	823
Size:	96,7 Kt
ID:	4145   Click image for larger version

Name:	14032009483.jpg‎
Views:	882
Size:	96,3 Kt
ID:	4146  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.03.2009, 22:43
mitzuman:n Avatar
mitzuman mitzuman ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.08
Sijainti: etelä-karjala
Viestit: 96
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JP80 Näytä viesti
Projektissa rupee pakkelointi olemaan loppusuoralla. Pientä viilausta vielä ja sitten hiontaväri pintaan ja taas hinkkausta. Jos ens viikon aikana sain pintavärin päälle niin hyvä olis. Kuvia pakkelointi vaiheesta.

sehän alkaa pikku hiljaa valmistua käsiin, uusia kuvia odotellessa millä vauhdilla etenee
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.03.2009, 03:37
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JP80 Näytä viesti
Mutta eikös se lisää jännitystä kun yrittää hinkata sitä kiveä rikkomatta vasta pakkeloituja ovia ja helmoja Eihän tuo mitsu taida paras offi aihio olla myönnetään, mutta mikäs sitten olisi
No ei se sen huonompi mitä muutkaan ole. Tai no, jos samanikäisiin vertaa, niin tuonikäinen hiluksin "etu" oli jäykkä etuakseli.

Mutta heti kun seuraavaan sukupolven malliin tullaan, niin Mitsu on hyvin äkkiä hiluksia helpompikin lähtökohta, siinä kun oli lukkoperää jo tehtaalta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.03.2009, 08:32
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
No ei se sen huonompi mitä muutkaan ole. Tai no, jos samanikäisiin vertaa, niin tuonikäinen hiluksin "etu" oli jäykkä etuakseli.

Mutta heti kun seuraavaan sukupolven malliin tullaan, niin Mitsu on hyvin äkkiä hiluksia helpompikin lähtökohta, siinä kun oli lukkoperää jo tehtaalta.
Toisaalta Toyotaan sen lukon ja paljon muutakin saa aika paljon helpommalla kuin mitsuun.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.03.2009, 10:50
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Mistäs sen lukon tähän mitsuun sitten helpoimmin saa? Taka-akselille näin aluksi.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.03.2009, 15:27
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Epäilen kyllä että kova kytkettävä lukko on tullut varusteeksi vasta uudempiin vuosimalleihin?

Vaikeaa voi olla lukkojen löytyminen.

Ja Toyotahan se on kai helpoin ja halvin noista menevämmistä autoista ja siis nimenomaan sillä jäykällä etuakselilla.

On senverran hienosti paklailtu noi lavan helmatkin että kannattaa tosiaan laittaa maksimi korotukset ja harkita vaikka ulkopuolisia turvakaaria sekä kunnon puskimia ja rungosta kiinnitettäviä rock slidereita ettei mee pöllytys hommat uusiks.Itteekin harmittaa kun en alkujaan tehny "palkki"helmoja,nyt muhii jo malli mielessä minkälaiset tekee kun noi pari vuotta sitten tehdyt helmat on jo ihan mutkalla.

Ja kun on bensa koneella niin sähkölaitteiden suojaus ehdoton ja kunnon snorkkeli!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.03.2009, 15:40
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
Epäilen kyllä että kova kytkettävä lukko on tullut varusteeksi vasta uudempiin vuosimalleihin?

Vaikeaa voi olla lukkojen löytyminen.

Ja Toyotahan se on kai helpoin ja halvin noista menevämmistä autoista ja siis nimenomaan sillä jäykällä etuakselilla.

On senverran hienosti paklailtu noi lavan helmatkin että kannattaa tosiaan laittaa maksimi korotukset ja harkita vaikka ulkopuolisia turvakaaria sekä kunnon puskimia ja rungosta kiinnitettäviä rock slidereita ettei mee pöllytys hommat uusiks.Itteekin harmittaa kun en alkujaan tehny "palkki"helmoja,nyt muhii jo malli mielessä minkälaiset tekee kun noi pari vuotta sitten tehdyt helmat on jo ihan mutkalla.

Ja kun on bensa koneella niin sähkölaitteiden suojaus ehdoton ja kunnon snorkkeli!
Kyllä, pitää paikkaansa tämän vanhemman mallin kohdalla. Annoit vain ymmärtää että Mitsut ovat yleensä ottaen aina huonompia aihioita, eikä se kyllä ihan näinkään mene.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.03.2009, 21:47
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Hiontavärin ruiskutus on seuraavaksi ohjelmassa. Tänään en saanut muuta aikaiseksi kuin putsausta ja peittelyä. Mutta hiljaa hyvä tulee, haittaa vaan tuo päivätyö näitä harrastuksia. Tuon lavan ja helman välinen sauma tuli laitettua umpeen, kun rutussa olleelta puolelta tuli koko alahelma irroitettua pistehitseistä. Oli helpompi oikaistava irtonaisena. Siistin reunanauhan aikaansaaminen olisi ollut epätodennäköistä joten ratkaisusta tuli kuvankaltainen.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	16032009487.jpg‎
Views:	447
Size:	84,8 Kt
ID:	4220   Click image for larger version

Name:	16032009488.jpg‎
Views:	434
Size:	88,5 Kt
ID:	4221   Click image for larger version

Name:	16032009489.jpg‎
Views:	452
Size:	86,7 Kt
ID:	4222   Click image for larger version

Name:	16032009490.jpg‎
Views:	502
Size:	87,6 Kt
ID:	4223   Click image for larger version

Name:	16032009491.jpg‎
Views:	460
Size:	82,8 Kt
ID:	4224  


Viimeksi muokannut JP80 : 16.03.2009 21:52
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 PL O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 07:04
M: Mitsu L200 4x4 PL O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2006 21:43
Mitsu L200 4x4 -91 Predator Tekniikka & Jutustelu 6 19.06.2005 20:20


Sivu luotu: 07:23 (GMT +2).