Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2009, 03:37
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JP80 Näytä viesti
Mutta eikös se lisää jännitystä kun yrittää hinkata sitä kiveä rikkomatta vasta pakkeloituja ovia ja helmoja Eihän tuo mitsu taida paras offi aihio olla myönnetään, mutta mikäs sitten olisi
No ei se sen huonompi mitä muutkaan ole. Tai no, jos samanikäisiin vertaa, niin tuonikäinen hiluksin "etu" oli jäykkä etuakseli.

Mutta heti kun seuraavaan sukupolven malliin tullaan, niin Mitsu on hyvin äkkiä hiluksia helpompikin lähtökohta, siinä kun oli lukkoperää jo tehtaalta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.03.2009, 08:32
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
No ei se sen huonompi mitä muutkaan ole. Tai no, jos samanikäisiin vertaa, niin tuonikäinen hiluksin "etu" oli jäykkä etuakseli.

Mutta heti kun seuraavaan sukupolven malliin tullaan, niin Mitsu on hyvin äkkiä hiluksia helpompikin lähtökohta, siinä kun oli lukkoperää jo tehtaalta.
Toisaalta Toyotaan sen lukon ja paljon muutakin saa aika paljon helpommalla kuin mitsuun.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.03.2009, 10:50
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Mistäs sen lukon tähän mitsuun sitten helpoimmin saa? Taka-akselille näin aluksi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.03.2009, 15:27
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Epäilen kyllä että kova kytkettävä lukko on tullut varusteeksi vasta uudempiin vuosimalleihin?

Vaikeaa voi olla lukkojen löytyminen.

Ja Toyotahan se on kai helpoin ja halvin noista menevämmistä autoista ja siis nimenomaan sillä jäykällä etuakselilla.

On senverran hienosti paklailtu noi lavan helmatkin että kannattaa tosiaan laittaa maksimi korotukset ja harkita vaikka ulkopuolisia turvakaaria sekä kunnon puskimia ja rungosta kiinnitettäviä rock slidereita ettei mee pöllytys hommat uusiks.Itteekin harmittaa kun en alkujaan tehny "palkki"helmoja,nyt muhii jo malli mielessä minkälaiset tekee kun noi pari vuotta sitten tehdyt helmat on jo ihan mutkalla.

Ja kun on bensa koneella niin sähkölaitteiden suojaus ehdoton ja kunnon snorkkeli!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.03.2009, 15:40
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
Epäilen kyllä että kova kytkettävä lukko on tullut varusteeksi vasta uudempiin vuosimalleihin?

Vaikeaa voi olla lukkojen löytyminen.

Ja Toyotahan se on kai helpoin ja halvin noista menevämmistä autoista ja siis nimenomaan sillä jäykällä etuakselilla.

On senverran hienosti paklailtu noi lavan helmatkin että kannattaa tosiaan laittaa maksimi korotukset ja harkita vaikka ulkopuolisia turvakaaria sekä kunnon puskimia ja rungosta kiinnitettäviä rock slidereita ettei mee pöllytys hommat uusiks.Itteekin harmittaa kun en alkujaan tehny "palkki"helmoja,nyt muhii jo malli mielessä minkälaiset tekee kun noi pari vuotta sitten tehdyt helmat on jo ihan mutkalla.

Ja kun on bensa koneella niin sähkölaitteiden suojaus ehdoton ja kunnon snorkkeli!
Kyllä, pitää paikkaansa tämän vanhemman mallin kohdalla. Annoit vain ymmärtää että Mitsut ovat yleensä ottaen aina huonompia aihioita, eikä se kyllä ihan näinkään mene.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.03.2009, 21:47
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Hiontavärin ruiskutus on seuraavaksi ohjelmassa. Tänään en saanut muuta aikaiseksi kuin putsausta ja peittelyä. Mutta hiljaa hyvä tulee, haittaa vaan tuo päivätyö näitä harrastuksia. Tuon lavan ja helman välinen sauma tuli laitettua umpeen, kun rutussa olleelta puolelta tuli koko alahelma irroitettua pistehitseistä. Oli helpompi oikaistava irtonaisena. Siistin reunanauhan aikaansaaminen olisi ollut epätodennäköistä joten ratkaisusta tuli kuvankaltainen.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	16032009487.jpg‎
Views:	442
Size:	84,8 Kt
ID:	4220   Click image for larger version

Name:	16032009488.jpg‎
Views:	431
Size:	88,5 Kt
ID:	4221   Click image for larger version

Name:	16032009489.jpg‎
Views:	451
Size:	86,7 Kt
ID:	4222   Click image for larger version

Name:	16032009490.jpg‎
Views:	501
Size:	87,6 Kt
ID:	4223   Click image for larger version

Name:	16032009491.jpg‎
Views:	455
Size:	82,8 Kt
ID:	4224  


Viimeksi muokannut JP80 : 16.03.2009 21:52
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.03.2009, 22:44
JP80:n Avatar
JP80 JP80 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: Eurajoki
Viestit: 78
Perusasetus

Mites on, ootteko viritelleet ohjaus iskareita. Onko miten paljon hyötyä, kannattaako ruveta värkkään. Löytyi hyllystä uusi ohjausvaimennin, merkkiä en muista mutta ostettu Jeep Wagoneeriin. Taidan iskeä kiinni joka tapauksessa on sitten hyötyä tai ei, ihan ulkonäkö syistä
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	16032009485.jpg‎
Views:	381
Size:	92,3 Kt
ID:	4228  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
[M] Mitsu L200 ¤Offi-Osku¤ O/M/V Ajoneuvot 1 09.10.2006 20:43
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 O/M/V Ajoneuvot 7 21.09.2006 21:46
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 PL O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 07:04
M: Mitsu L200 4x4 PL O/M/V Ajoneuvot 2 14.05.2006 21:43
Mitsu L200 4x4 -91 Predator Tekniikka & Jutustelu 6 19.06.2005 20:20


Sivu luotu: 13:29 (GMT +2).