![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mutta heti kun seuraavaan sukupolven malliin tullaan, niin Mitsu on hyvin äkkiä hiluksia helpompikin lähtökohta, siinä kun oli lukkoperää jo tehtaalta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs sen lukon tähän mitsuun sitten helpoimmin saa? Taka-akselille näin aluksi.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Epäilen kyllä että kova kytkettävä lukko on tullut varusteeksi vasta uudempiin vuosimalleihin?
Vaikeaa voi olla lukkojen löytyminen. Ja Toyotahan se on kai helpoin ja halvin noista menevämmistä autoista ja siis nimenomaan sillä jäykällä etuakselilla. On senverran hienosti paklailtu noi lavan helmatkin että kannattaa tosiaan laittaa maksimi korotukset ja harkita vaikka ulkopuolisia turvakaaria sekä kunnon puskimia ja rungosta kiinnitettäviä rock slidereita ettei mee pöllytys hommat uusiks.Itteekin harmittaa kun en alkujaan tehny "palkki"helmoja,nyt muhii jo malli mielessä minkälaiset tekee kun noi pari vuotta sitten tehdyt helmat on jo ihan mutkalla. Ja kun on bensa koneella niin sähkölaitteiden suojaus ehdoton ja kunnon snorkkeli! |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hiontavärin ruiskutus on seuraavaksi ohjelmassa. Tänään en saanut muuta aikaiseksi kuin putsausta ja peittelyä. Mutta hiljaa hyvä tulee, haittaa vaan tuo päivätyö näitä harrastuksia. Tuon lavan ja helman välinen sauma tuli laitettua umpeen, kun rutussa olleelta puolelta tuli koko alahelma irroitettua pistehitseistä. Oli helpompi oikaistava irtonaisena. Siistin reunanauhan aikaansaaminen olisi ollut epätodennäköistä joten ratkaisusta tuli kuvankaltainen.
Viimeksi muokannut JP80 : 16.03.2009 21:52 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mites on, ootteko viritelleet ohjaus iskareita. Onko miten paljon hyötyä, kannattaako ruveta värkkään. Löytyi hyllystä uusi ohjausvaimennin, merkkiä en muista mutta ostettu Jeep Wagoneeriin. Taidan iskeä kiinni joka tapauksessa on sitten hyötyä tai ei, ihan ulkonäkö syistä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
[M] Mitsu L200 | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.10.2006 20:43 |
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.09.2006 21:46 | |
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.09.2006 07:04 |
M: Mitsu L200 4x4 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.05.2006 21:43 |
Mitsu L200 4x4 -91 | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.06.2005 20:20 |