Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.12.2008, 19:25
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Olen tässä soittanut parille eri turbopajalle ja aika ristiriitaisia vastauksia saanut mikä turbo tuohon kannattais hankkia. Kaksi pajaa ovat suositelleet holsetin he221w -mallia (muutamia nähnyt ainakin vag konsernin 1.9tdi:ssä), joka on kuulemma aivan uusi malli ja olisi juuri passeli tuohon. Sit taas kaksi muuta pajaa ovat sanoneet että ehdottomasti mb sprinterin garrett gt25, ei kuulemma kannata mitään holsetin mallia miettiä alle 270hp tehoille ja yksi paja sanoi että tuo holsetti tai sit mitsu. Muuttuvasiipisen taidan unohtaa, kun saattaa olla kokemattomalle aika vaikea saada toimimaan. Ja olisi varmaan voimansiirron kestävyyden kannalta parempi, että vääntöalue siirtyisi hieman ylemmille kierroksille.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mazdan pyöränlaakerit komu Tekniikka & Jutustelu 3 09.11.2008 10:51
Vähäpäästösen hilun piristys Tekniikka & Jutustelu 3 19.10.2007 23:59
M: 929 Mazdan 3.0 automaagi pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.07.2007 05:43
Mazdan jakopää metsästäjä Chit-Chat 1 21.01.2007 15:42
M: Piristys paketti hiluxiin juudas O/M/V Muut 0 17.10.2005 07:03


Sivu luotu: 11:01 (GMT +2).