![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Siitäpä se selviäis mutta ei näy tyyppikilpeä ilman pumpun irrotusta. Jos kerran alakerta on mitsun tekele, niin siihen käy ilmeisesti samat männät yms. kun vaikka pajeroon? Kuinkas tollaset mitsun koneen virityskestävyys? Kaverin L200:n vakio kone hajosi siinä 125tkm kohdalla. Tuli lohkon kylkeen kampiakselin mentävä reikä.
Viimeksi muokannut gikseri : 10.12.2008 11:04 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
no, mulla on 470 tkm mittarissa, toki remonttia on tullu tehtyä... kait se enempi käytöstä ja huollosta on kiinni?
mulla oli 4k koneinen corolla aikanaan (aikana kun oli vielä kossin vinkeitä), siihen tuli nyrkin mentävä reikä kans kupeeseen eikä ollu ku parisataa tuhatta ajettu =) |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tänään soittelin professional motoriin ja kyselin tuota ahtimen päivitystä ja sanoivat että järkevin vaihtoehto olisi päivittää tuota alkuperäistä ihiä niin suureksi kun saa. Sanoi että sitten sen pitäis riittää n. 30-40hp pidemmälle. Olis helppo homma, kun ei tarvis tehdä muuta kuin pultata takas kiinni. Samaan hintaan toki sais esim uuden garrett gt25 joka riittäis varmasti yli 160hp, mutta sit joutuis tekeen välilaipan pakosarjaan ja muuttaan kaikki letkut yms. yms.
Nestepään suurennus onnistuis PP-dieselissä 12mm. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitääkö turbon vaihdosta originelli -> "tarvike" muutoskatsastaa?? tai jos coolerin vaihtaa isommaks & siirtää auton keulalle? vaikuttaako muutoskatsastus tarpeeseen jos ei oo/on vähäpästöisyys merkintöjä otteesssa? Onko tuos joku ikäraja tjms.? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
No olipa hyvä että tääkin tuli selvitettyä.... minullekin
Ja sit jos tarttee muutoskatastaa, niin tarvii tehomittauskupongin?? Sorry OT, mutta kaiketi olennaisia juttuja tähän(kin) topiiciin.... |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=OHCIGUr-X_M Toki riippuu varmaan siitä kuinka uusi se kone on. Uudemmissa L200:issa, kuten ensi vuoden mallissa, 4D56:esta on otettu vakionakin 180hv. Mutta, on sen alakertaa varmaan taas päivitetty. Eli iästäkin varmaan riippuu, miten viritys kestävä se alakerta on. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mazdan pyöränlaakerit | komu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.11.2008 10:51 |
Vähäpäästösen hilun piristys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.10.2007 23:59 | |
M: 929 Mazdan 3.0 automaagi | pee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.07.2007 05:43 |
Mazdan jakopää | metsästäjä | Chit-Chat | 1 | 21.01.2007 15:42 |
M: Piristys paketti hiluxiin | juudas | O/M/V Muut | 0 | 17.10.2005 07:03 |