Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 10.12.2008, 22:00
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gikseri Näytä viesti
Tänään soittelin professional motoriin ja kyselin tuota ahtimen päivitystä ja sanoivat että järkevin vaihtoehto olisi päivittää tuota alkuperäistä ihiä niin suureksi kun saa. Sanoi että sitten sen pitäis riittää n. 30-40hp pidemmälle. Olis helppo homma, kun ei tarvis tehdä muuta kuin pultata takas kiinni. Samaan hintaan toki sais esim uuden garrett gt25 joka riittäis varmasti yli 160hp, mutta sit joutuis tekeen välilaipan pakosarjaan ja muuttaan kaikki letkut yms. yms.

Nestepään suurennus onnistuis PP-dieselissä 12mm.
Ja noita yms. yms. juttuja on muutoskatsastus, jota ei kukaan älyä/pysty vaatimaan jos kone on päällepäin täysin orkkis. Eikä pumpun sisällekkään näe.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mazdan pyöränlaakerit komu Tekniikka & Jutustelu 3 09.11.2008 10:51
Vähäpäästösen hilun piristys Tekniikka & Jutustelu 3 19.10.2007 23:59
M: 929 Mazdan 3.0 automaagi pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.07.2007 05:43
Mazdan jakopää metsästäjä Chit-Chat 1 21.01.2007 15:42
M: Piristys paketti hiluxiin juudas O/M/V Muut 0 17.10.2005 07:03


Sivu luotu: 18:48 (GMT +2).