![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Melkein sama tapahtunut mulle eilen, pitäis varmaan tilata samanlainen, mutta miten on kulman/pituuksen puolella kun mulla on reilu 6 tuuman korotus jousilla? etukardaani taasen ei tykännyt testilenkistä, tuplaniven jumitti omituiseen kulmaan, keskikuula on puoliksi ulkona kupistaan ja perän puoleinen haarukka hajos sekä ristikosta katkes 3 tappia ja keskuosa katosi näkyvistä vallan, myös jakiksen kannakepalkki näyttää saaneen samassa keikassa hieman kipeää ja on nyt kierossa siellä auton alla, muuten ihan ok reissu, ekaa kertaa mun aikan autossa oli kääntyvät etupyörät ja autolla pystyi valitseman ajolinjoja.[/QUOTE]
Viimeksi muokannut jonas_k : 16.07.2008 19:22 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
noi kardaanit tehdään ihan auton mittojen mukaan, ja tilausta tehdessä sä joudut ilmoittelemaan jesselle millaiseen autoon millä korotuksilla ja akseleilla se tulee, joudut mittaan sen kardaanin pituuden ja sen että kuinka pitkän liun haluat, ja jos haluaa se keskikuulan olevan rasvanipalla niin sekin piti muistaakseni erikseen mainita. hain tänää sitten sen 14 bolt akselin ettei tarvi kenekään murehtia... saas nähdä kauanko semmonen kestää, sain siihen mukaan vielä toiset navat ja tikutkin, vähän se oli kyllä kallis kun siitä joutu 50€ maksaan... millanen välitys ja lukko tonne nyt sitte kannattaa ostella.. richmondia ei muuten siihen akseliin tule jossei ihan pakko ole ja arbbiin ei ole varaa, ei ole... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jos on vanistä se 14 bolt ei tarvitsee leveämpi vannet taakse
![]() ![]() ![]() ![]() minkälainen välitys/rengaskoko sulla on nyt? detroit locker on se ainoa oikea mitä kannattaa laittaa 14 boltin, ne kestää paljon parempi kuin lockright paska ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kun sä tilasit se kardaani, käytitkö tämä osoite? FORWHLR@SABER.NET
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
juu, juurikin tuota...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
ok, lähetin sinne sähköposti.. Se mun kardaani ei oikein tykännyt 42" swamperita..
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja jos joku väittää että ei tuu kalliiksi 14 bolt vaihto niin puhuu pas... nyt vasta menny rahaa osiin -napojen stafat parikymppiä jarrulevyt 160 kipale satulat makso jonku verran jarruletkut tarvii vielä vanteet täytyy kattella lukko välitys ja asennussarja siihen... tiä koska on niin paljo tienattuna että saa ton alle... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Onko sun mielestä tuo t-max 15000 vinssi hyvä blazerille? Jaksaako se vetää lehmä ojasta?
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se ainaskin abt:n 10 000 jälkeen on ehdottomasti parempi laite, mä yleensä vedän heti rissapyörällä jos itteeni vinssailen kun jäi ton pienemmän vinssin kanssa tavaksi, sillä ei ollu mitää asiaa vedellä ilman...
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Onko sä kokeilut vedä suoralla vajerilla jos se silloin jaksaa?
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miltei ilmaselle akselille näyttää tulevan hintaa ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
k20:n suburbanin/pckupin tjsp ne on, täytyy varmaan oikein lootasta kattoa oikeat merkinnät
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
Mites noi palkkihelmat, hitsasitko etulokareihin suoraan kiinni? Olis sama homma edessä.
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tää harrastusthan tunnetusti on todella edullinen.... ![]() E: JA josset nyt aja paljon tiellä niin paa hitsaten se perä jumiin....
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 Viimeksi muokannut CJ7 : 21.07.2008 19:49 |
#17
|
||||
|
||||
![]()
emmä saa sitä millään täällä leimasta läpi hitsilukolla...
|
#18
|
||||
|
||||
![]()
joo, kävin nopeasti ottamassa muutaman kuvan tosta jarrujutusta, muuta kun en ole saanut vielä aikaseksi...
eli tossa on jarrulevyn lootasta i... eli pelkkä ilman napaa oleva 8 pulttinen levy tulee kiinni napaan samalla tavalla kun alkuperäinen rumpukin oli, navan takapuolelle pyöränpulteilla. satulan kiinnike on tollainen taivutettu malli, ei mitään holkki/ välilevyvirityksiä. mulla tulee käsijarru noihin satuloihin, jotkuthan laittaa vain sen kardaanikässärin mutta luulisin että näin tulee kuiteskin enemmän tehoa tohon pysäyttimeen |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |