![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Asia ei ole välttämättä noin. Otappa joskus mittanauha kouraan napavälitteisen akselin vieressä...
|
|
||||
|
||||
![]()
ei aina juu.. mutta noissa sun laittamissa videoissa se kyllä on niin että maahan ottais
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Käsittääkseni blaze on tarkoitus pitää kilvissä?
|
||||
|
||||
![]()
minkä kokoisia on muuten nuo lehmäblazerin renkaita?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
joo, 35" pyörät on blazessa alla ja otteessa, ja edelleen on tarkoitus että autossa on laillisesti laput päissä jottei siitä tarvi tehdä trailerikuskattavaa, ylimääräinen kustannus se vetoauton hommaaminekin tolle olis....
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
pikku info: -10,5" murikka -omapaino on 250kg -omapaino ilman rumpujarrut 204,5kg -30 booriset pinioni ja vetoakselit -leveykset: van=70", SRW single rear wheel truck 67,5", DRW dual rear wheel truck 72" ja C&C cab and chasis truck 63,5" -12 bolt kardaani mahtuu jos laitan sinne 1310-1350 risteys -15" 8x6,5" pulttijako löytyy amerikasta -tavallisia välitykset ovat 4,10:1 ja 4,56:1 detroit lockerilla -helppo leikkaa pois 2" murikkan pohjasta -välitykset löytyy kokosta: 3,73:1 4,10:1 4,56:1 4,88:1 ja 5,13:1 toivottavasti se oli jotain apua... anna ne olla 6 pulltiset etu ja osta vaan 2x 15" vanteet taakse joka on 8x6,5" pulttijako... |
|
||||
|
||||
![]()
joo, noin se kuullostaisn hyvältä muuten mutta sitte tarvii vaan olla se etu ja taka-akselin varapyörä erikseen... aika painava on toi akseli, yli 200 kg kun ton 12 pulttisen nostaa yksin sivuun tarvittaessa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() mistä ostit 1350 kardaanit? ajattelin kokeile 1310 ensiks, mutta varmasti täytyy vaihtaa ne... |
|
||||
|
||||
![]()
kardaanit ostin Jesseltä amerikasta, high angled drivelines:ltä
http://highangledriveline.com/ mullahan noi 1310:t ei kestänyt edes päivittäistä töissäkäyntiä, aina oli takaa ristikko poikki jostain syystä, viimme vuonna ostin taakse4 uuden ja toissa viikolla tuli etukardaani, niiden luulis nyt kestävän vähän aikaa (kop kop) paljoko oli 14ff akselilla hintataso nykyään.... |
|
|||
|
|||
![]()
Toissa kesänä hommasin ittelle D60 etuakselin ja 14bff taakse täältä palstan kautta. Joku kaveri ilmoitteli olevansa lähössä Saksasta tai Hollannista hakemaan tavaraa jostain Nato-purkaamolta ja nuo tuli siinä mukana. Molemmissa oli 4.56 välitys ja taka-akselilla valmiiks detroit locker. Oli tolla paketilla hintaakin vajaa pari tonnia muistaakseni, mutta josko nuo nyt sitten kestäs
![]() Viimeksi muokannut 83K5 : 03.07.2008 17:01 |
|
||||
|
||||
![]()
mulle annettiin ymmärtää että viimmesimmällä saksanreissulla löytyneet akselit oli siinä tonnin pintaan kipale, ja kunto oli mitä oli eikä kuulemma ollu kauheesti saanu sisälle kurkkia ja valita ruosteettomia yksilöitä...
näin siis minä kuulin... mutta huhut on huhuja... mulla ei ole paria tonnia laittaa akseleihin sattuneesta syystä nimeltä kone ja kardaanit sekä täs kämpälle tehty ovien ja ikkunoiden vaihto joten jos auton meinaan saada ajoon niin jotain muuta on keksittävä, 14 bolt semi-float 6 pulttisilla vetareita olis muuten aika edullinen ja hieman 12 pulttista kestävämpi vaihtoehto... |
|
|||
|
|||
![]()
Mä en ole kerinny vielä juurikaan ajaa tolla sen jälkeen ku akselit tuli alle laitettua. Sisältä nuo oli molemmat hyväkuntoisen NÄKÖISET... Saa nyt sitten nähdä miten käytännössä. Pyöränlaakerit vaihdoin molempiin ja jarrupalat eteen. Voi olla että etulevyt menee vielä uusiks.
|
|
||||
|
||||
![]()
nuo akselit varmasti kestää vaikka mitä
![]() ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Nutti : 04.07.2008 04:42 |
|
||||
|
||||
![]()
no kun kerran tunnutte niitä akseleita löytävän niin kattelkaa mullekkin edulliset semmoset...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja mullekin..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
niitä on vaikea löytää, en oo nähnyt mitään ilmoituksia niistä akseletä...ostin mun kaverilta ruotsista...
|
|
||||
|
||||
![]()
se WFO Consept mistä sä ostit hi-steer osat, onko niitä mitään nettisivu vai kuinka sä tilasit osat sieltä? kattelin googlessa, mutta en löytänyt mitään...
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kiitoksia...harmi vaan kuin ei ollut crossoveria dana 60:lle
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä nillä luultavasti on, kysymällä mä omankin hi steer sarjan sieltä löysin kun ei siitä niitten sivuilla mitään silloin puheltu
|
|
||||
|
||||
![]()
lähettikö sä sinne sähköposti vai kysyt sä siltä sivulta "contact wfo"?
|
|
||||
|
||||
![]()
taisin laittaa vähän molemmilla tavoilla, trevor oli se kaveri joka mulle vastaili mutta en nyt löydä sitä sähköpostiosoitetta..
|
|
|||
|
|||
![]()
Dana 60 crossovereita saa ainakin
http://www.offroaddesign.com/catalog...0crossover.htm ja http://www.northwestfab.com/dana60steeringarm.html Itse tilasin vuosi sitten tuolta jälkimmäisestä sen high-steer kitin. Ihan ei voi suositella kun oli nuo tangot molemmat liika lyhyet. Rytarille kiitoksia sopivamman mittaisista tangoista! |
|
||||
|
||||
![]()
lähetti sähköposti offroaddesign noin viikko sitten, mutta en oo vielä saanut vastaus sieltä, mutta lähetti nyt suoraan Trevor sähköpostiin ja northwestfab...toivottavasti saan kohta vastaus...
kiitos teille! |
|
||||
|
||||
![]()
Melkein sama tapahtunut mulle eilen,
pitäis varmaan tilata samanlainen, mutta miten on kulman/pituuksen puolella kun mulla on reilu 6 tuuman korotus jousilla? etukardaani taasen ei tykännyt testilenkistä, tuplaniven jumitti omituiseen kulmaan, keskikuula on puoliksi ulkona kupistaan ja perän puoleinen haarukka hajos sekä ristikosta katkes 3 tappia ja keskuosa katosi näkyvistä vallan, myös jakiksen kannakepalkki näyttää saaneen samassa keikassa hieman kipeää ja on nyt kierossa siellä auton alla, muuten ihan ok reissu, ekaa kertaa mun aikan autossa oli kääntyvät etupyörät ja autolla pystyi valitseman ajolinjoja.[/QUOTE] Viimeksi muokannut jonas_k : 16.07.2008 19:22 |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |