Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.06.2008, 22:15
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

kardaanit ostin Jesseltä amerikasta, high angled drivelines:ltä


http://highangledriveline.com/


mullahan noi 1310:t ei kestänyt edes päivittäistä töissäkäyntiä, aina oli takaa ristikko poikki jostain syystä, viimme vuonna ostin taakse4 uuden ja toissa viikolla tuli etukardaani, niiden luulis nyt kestävän vähän aikaa (kop kop)
paljoko oli 14ff akselilla hintataso nykyään....

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.07.2008, 21:11
83K5 83K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.05
Sijainti: Otalampi, Vihti, Finland.
Viestit: 133
Perusasetus

Toissa kesänä hommasin ittelle D60 etuakselin ja 14bff taakse täältä palstan kautta. Joku kaveri ilmoitteli olevansa lähössä Saksasta tai Hollannista hakemaan tavaraa jostain Nato-purkaamolta ja nuo tuli siinä mukana. Molemmissa oli 4.56 välitys ja taka-akselilla valmiiks detroit locker. Oli tolla paketilla hintaakin vajaa pari tonnia muistaakseni, mutta josko nuo nyt sitten kestäs

Viimeksi muokannut 83K5 : 03.07.2008 17:01
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.07.2008, 21:56
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

mulle annettiin ymmärtää että viimmesimmällä saksanreissulla löytyneet akselit oli siinä tonnin pintaan kipale, ja kunto oli mitä oli eikä kuulemma ollu kauheesti saanu sisälle kurkkia ja valita ruosteettomia yksilöitä...

näin siis minä kuulin... mutta huhut on huhuja...

mulla ei ole paria tonnia laittaa akseleihin sattuneesta syystä nimeltä kone ja kardaanit sekä täs kämpälle tehty ovien ja ikkunoiden vaihto joten jos auton meinaan saada ajoon niin jotain muuta on keksittävä, 14 bolt semi-float 6 pulttisilla vetareita olis muuten aika edullinen ja hieman 12 pulttista kestävämpi vaihtoehto...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.07.2008, 17:01
83K5 83K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.05
Sijainti: Otalampi, Vihti, Finland.
Viestit: 133
Perusasetus

Mä en ole kerinny vielä juurikaan ajaa tolla sen jälkeen ku akselit tuli alle laitettua. Sisältä nuo oli molemmat hyväkuntoisen NÄKÖISET... Saa nyt sitten nähdä miten käytännössä. Pyöränlaakerit vaihdoin molempiin ja jarrupalat eteen. Voi olla että etulevyt menee vielä uusiks.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.07.2008, 22:04
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

nuo akselit varmasti kestää vaikka mitä avaisin tänään mun gm14bolt, ja vittu kun oo isoja osia siellä vetoakselit on melkein 40mm! mä vaihdan välitys ja laitan sinne detroit lockeri, vaihdan kaikki laakerit ja tiivisteet samalla keralla...

Viimeksi muokannut Nutti : 04.07.2008 04:42
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.07.2008, 09:56
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

no kun kerran tunnutte niitä akseleita löytävän niin kattelkaa mullekkin edulliset semmoset...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.07.2008, 11:26
jonas_k:n Avatar
jonas_k jonas_k ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.08
Sijainti: Pietarsaari, Finland.
Viestit: 815
Perusasetus

Ja mullekin.. laitan kohta 42" renkaat alle, katotaan kuinka kauan 12 bolt lukolla pysyy ehjänä..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
L-200:sen ropaamista/joustoja Lavamitsu Tekniikka & Jutustelu 74 11.08.2008 19:47


Sivu luotu: 06:13 (GMT +2).