![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kardaanit ostin Jesseltä amerikasta, high angled drivelines:ltä http://highangledriveline.com/ mullahan noi 1310:t ei kestänyt edes päivittäistä töissäkäyntiä, aina oli takaa ristikko poikki jostain syystä, viimme vuonna ostin taakse4 uuden ja toissa viikolla tuli etukardaani, niiden luulis nyt kestävän vähän aikaa (kop kop) paljoko oli 14ff akselilla hintataso nykyään....
|
|
|||
|
|||
![]()
Toissa kesänä hommasin ittelle D60 etuakselin ja 14bff taakse täältä palstan kautta. Joku kaveri ilmoitteli olevansa lähössä Saksasta tai Hollannista hakemaan tavaraa jostain Nato-purkaamolta ja nuo tuli siinä mukana. Molemmissa oli 4.56 välitys ja taka-akselilla valmiiks detroit locker. Oli tolla paketilla hintaakin vajaa pari tonnia muistaakseni, mutta josko nuo nyt sitten kestäs
![]() Viimeksi muokannut 83K5 : 03.07.2008 17:01 |
|
||||
|
||||
![]()
mulle annettiin ymmärtää että viimmesimmällä saksanreissulla löytyneet akselit oli siinä tonnin pintaan kipale, ja kunto oli mitä oli eikä kuulemma ollu kauheesti saanu sisälle kurkkia ja valita ruosteettomia yksilöitä...
näin siis minä kuulin... mutta huhut on huhuja... mulla ei ole paria tonnia laittaa akseleihin sattuneesta syystä nimeltä kone ja kardaanit sekä täs kämpälle tehty ovien ja ikkunoiden vaihto joten jos auton meinaan saada ajoon niin jotain muuta on keksittävä, 14 bolt semi-float 6 pulttisilla vetareita olis muuten aika edullinen ja hieman 12 pulttista kestävämpi vaihtoehto... |
|
|||
|
|||
![]()
Mä en ole kerinny vielä juurikaan ajaa tolla sen jälkeen ku akselit tuli alle laitettua. Sisältä nuo oli molemmat hyväkuntoisen NÄKÖISET... Saa nyt sitten nähdä miten käytännössä. Pyöränlaakerit vaihdoin molempiin ja jarrupalat eteen. Voi olla että etulevyt menee vielä uusiks.
|
|
||||
|
||||
![]()
nuo akselit varmasti kestää vaikka mitä
![]() ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Nutti : 04.07.2008 04:42 |
|
||||
|
||||
![]()
no kun kerran tunnutte niitä akseleita löytävän niin kattelkaa mullekkin edulliset semmoset...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja mullekin..
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |