![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Linkissä on LandRover muutos: http://www.expeditionlandrover.info/...eering.htm#p38 Raju metallityö ainakin Runsaasti hakutuloksia sähköisestä versiosta Katsastusmiehen ajatuksia tiedossa??
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
T: Harri |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itse laittaisin hydro assistin sylinterin akselin ja raidetangon välille, aikalailla juuri sen perusteella mitä Jouni tuossa ylempänä jo mainitsikin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tällähetkellä vahvimpana vaihtoehtona on akselin takapuoli, ja siellä raidetankoon ja murikan kylkeen. On siellä erittäin hyvin suojassa, linjautuu hyvin raidetangon kanssa, keventää ohjausvarren palloniveliä ja ohjaussimpukkaa, eikä pyri taivuttamaan mitään. Huonona puolena hieman hankalat letkuvedot.
__________________
T: Harri |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jep, varmasti - tai luultavasti - kokonaisuutena fiksuin paikka mikäli yhtään muistan miltä auton alla näyttää.. joskus koittanut käydä vakoilemassa
![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tää projekti etenee mielikuvista osien tilaukseen. Tossa kattelin luetteloita ja kotimaasta löytyisi projektiin sopivia sylintereitä. Mielessäni kuvittelin että 40 mm saattaisi olla hyvä männänhalkaisija, minkäs kokoisia Teillä on? Kiitokset mielipiteistä
![]()
__________________
T: Harri |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tavanomaiset hydraulisylinterit on vähän huonoja assist-käyttöön, koska männänvarsi on paksu suhteessa sylinterin kokoon. Mitä paksumpi männän varsi, sitä isompi ero nopeudessa ja tehossa oikean ja vasemman suunnan välillä. Itse olen käyttänyt PSC:n sylintereitä, koska niissä on järkevän kokoiset varret ja niveliä löytyy samasta paikasta: 1,5" ja 1,75" sylintereitä. Suosittelisin sinulle 1,5" mallia kun sinulle tulee enempi katuajoa ja renkaatkin on maltillisen kokoiset. Sylinterin tarvittava pituus riippuu asennuspaikasta, mutta liian pitkä liikevara on helppo rajoittaa sopivaksi. Liian lyhyt on onneton kun se rajoittaa kääntyvyyttä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota Hilux hydro assist (Sylinteriavustin ohjaukseen) | Miikeri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.08.2020 19:11 |
Ostetaan O: Hiluxiin hydro assist sylinteri yms | Ipu33 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.04.2016 18:58 |
Lisä tehostusta Ohjaukseen??? | ukkonen7 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.01.2015 11:32 |
Tojota hilux simpukka ja hydro assist | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.06.2009 21:08 |
hydro assist | Nutti | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.03.2009 12:12 |