![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Akseliin kiinni sylinterin toinen pää. Ei vaikuta joustot silloin toimintaan.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mieltä. Sylinteri toimii tehokkaana ohjausiskarina, ja akseliin kiinnittämällä saat klapit minimoitua. Roverista en sen enempää tiedä, mutta näin sanoisin yleisellä tasolla.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jossain ulkomaan lehdessä oli muistaakseni tollanen laitettu, LRM tai LRO, mutta nyt en kyllä yhtään muista minkä vuoden/kuukauden numerossa oli
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
T: Harri |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
T: Harri |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Entä jos laittaisi sylnterin sinne missä Classicissa on, eli akselin takapuolelle, toinen pää kiinni perään, toinen raidetankoon? Vai onko liian riskipaikassa maastossa möyriessä..?
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
T: Harri |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs mieltä ootte jos sorvauttais sektorivarressa olevan pallonivelen kiinnitysmutterin tilalle holkin, johonka sylinterin toinen pää tulisi kiinni. Eli pallonivelen modifioitu kiinnitysmutteri olisi hydraulisylinterin toisen pään kiinnitys paikka, ja toinen pää olisi poistuneen ohjausiskarin kiinnike rungossa. Tää olisi siinä mielessä hyvä ratkaisu, kun tässä vaihtoehdossa itse hydraulisylinteri ei liikkuisi juuri ollenkaan, letkujen veto ois helppoa kun ei tarvitse miettiä kaikkia asento vaihtoehtoja. Mietityttää vain tuo pallonivelen kartion päässä oleva kierre, kestääkö se tulevan leikkaus voiman
![]()
__________________
T: Harri |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos sylinterin laittaa suoraan kiinni akseliin ja kääntöpäähän (tai ehkä vaikka raidetankoon) niin se jarruttaa ohjaukseen tulevia iskuja ennen kuin ne voimat päätyvät simpukalle asti. Jos akselin takana on tilaa niin se kuulostaa hyvältä paikalta minun korvaani. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
T: Harri |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota Hilux hydro assist (Sylinteriavustin ohjaukseen) | Miikeri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.08.2020 19:11 |
Ostetaan O: Hiluxiin hydro assist sylinteri yms | Ipu33 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.04.2016 18:58 |
Lisä tehostusta Ohjaukseen??? | ukkonen7 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.01.2015 11:32 |
Tojota hilux simpukka ja hydro assist | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.06.2009 21:08 |
hydro assist | Nutti | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.03.2009 12:12 |