Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2021, 08:44
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 934
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dmn Näytä viesti
40tkm kokemuksella e-up:sta voisi sanoa kyllä että ihan loistava talviauto, kunhan range riittää päivän ajoihin, varsinkin kun auton saa etukäteen lämpimäksi kännykästä (tai ajastuksella). Mutta kaarina-helsinki-kaarina reissu oli -5C pakkasissa aika tervanjuontia latauksineen, kun kylmällä ei tosiaan lataa pikalaturissa nopeasti, ja kulutus on lämmityksestä johtuen suurta. Jos tuolla enemmän kikkailisi, niin laittaisi diesellämppärin lämmittämään kabiinia.
Mikä on se todellinen range esim. -20 kelillä, kun työpaikalla et saa kuin lämmitystolppaan autoa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.11.2021, 09:51
JasuT:n Avatar
JasuT JasuT ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.10.17
Sijainti: Korpilahti
Viestit: 560
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja riude Näytä viesti
Mikä on se todellinen range esim. -20 kelillä, kun työpaikalla et saa kuin lämmitystolppaan autoa?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JasuT Näytä viesti
Noista reilummista pakkasista, sähköautosta ja sillä pätkäajosta pikkumainintaa...

Pitihän se velipoikaa härnätä, kun pakkaset pysyi tovin parinkympin tietämillä välillä käyden kylmenpänäkin. Sopivasti sille päivälle jota edeltävänä yönä kävi -28 lukemissa, oli heillä ohjelmassa pieniä siirtymiä muutaman tunnin välein. Siis luokkaa 5-9 km ja niiden välissä kolmisen tuntia parkissa ilman latausnarumahdollisuutta... Tottakai testimielessä myöskin, aina esilämmitys ennen liikkeellelähtöä, akut toimii lämpösenä paremmin ja onhan se kiva mennä lämpöiseen hyttiin...

Miten tuommoinen pätkittely sitten vaikutti Tesla 3:n rangeen? Tuskin ketään yllättää, että yli puolet toimintamatkasta katosi kolmanteen siirtymään mennessä, mitä sillä nyt optimiolosuhteissa tarjotaankaan rangeksi jotain yli 600km, niin siitä reilu 300 km katosi alta 20km matkalla... Harvoin toki sattuu olosuhteet tuommoisiksi, mutta hyvä pitää mielessä että sitä rangea voi tosissaan vähentyä jos ristuksenkylmästä lämmittää akuilla autonsa kunnon pakkasissa...
Tuommoista oli tässä ketjussa tullut naputeltua, olikohan kolmossivulla...

Mitenkähän E-Volkkari tuossa tilanteessa käyttäytyy..?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.11.2021, 10:56
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.019
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja riude Näytä viesti
Mikä on se todellinen range esim. -20 kelillä, kun työpaikalla et saa kuin lämmitystolppaan autoa?
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
https://m.nettiauto.com/mercedes-ben...nt=26&vifNav=Y
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aurinkosähkö tietäjiä? SptV Chit-Chat 45 28.08.2018 14:22
kellojen siirron ihanuus 0ltzi Chit-Chat 46 07.07.2018 12:51
Ulkona huoltamisen ihanuus GeneralJ Tekniikka & Jutustelu 31 07.12.2015 00:11
Forum-keskustelun ihanuus petris This And That 1 11.03.2003 15:27


Sivu luotu: 00:47 (GMT +2).