![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei vaan, on mulla jäitä hatussa ja tässä nyt tutustun pikkuhiljaa tän lajin sielun elämään ja en mä ole koskaan oppinut muuta kuin kantapään kautta asioita ja todennäköisesti pistän ton auton ihan paskaksi vuoden sisään, joka johtaa kalliisiin remontteihin. Järkevää olis korjat ton Transporterin moottori, mutta ei kun nyt on Jeeppi Mania taas päällä niin ei tollasilla pikkuseikoilla oo niin väliä. Mulla oli joskus taannoin, noin 7 vuotta sitten 2004 mallinen Rami Hemi koneella, ja sen myyminen on ollut sellainen asia mikä mua on jäänyt vaivaamaan ja siitä lähtien olen innostunut isoista renkaista ja maavarast. Ja jenkeissä kun on tullut oltua, niin meinaan aina laskea alleni näen korotetun ÄIJÄ pelin....... tosin siellä nähnyt kyllä yhtä sun toista mitä en olis ehkä halunnut nähdä ![]() Et sä tota halua ostaa, se on muutenkin vähän niin ja näin... tää on just täydellinen peli mun harjoitteluun ja mielikuvien toteutukseen. Lainaus:
![]() Sain myyjältä tällaisen viestin : Laskin et luvun ohjeen mukaan eli kiinnityksestä takareunaan miinus kiinnityksestä etureunaan jaettuna kahdella.105-77/2 tekee 14 Tuo ei kyllä tällä hetkellä vielä kerro mulle että mahtuuko se vanne pyörimään vai ei. Ei maksa paljoa, melkeenpä käy niin että tilaan ne ja sitten ihmetellään meneekö ja jos ei mene niin kaipa ne jollekin käy tai sitten levitän ne. Mutta sanokaa nyt jos ei ole mitään toivoa saada pyörimään ?
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ikuisuus projekti Swamp Jumperin "herätys" | Jare | Maasturiprojektit | 426 | 03.01.2020 09:30 |
Kekkulan Ikuisuus Hilux-ln46 | _kekkula_ | Maasturiprojektit | 10 | 26.10.2015 21:02 |
Myyty Jeepin akselit 2kpl D30 (XJ / WJ) ja D44a (WJ) ROMUTETTU KAIKKI! | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.10.2015 09:18 |
Ikuisuus Isuzu Bankkuprojekti. | Jonkki | Maasturiprojektit | 15 | 05.03.2013 14:39 |
Ikuisuus Suikka-Projekti | Palde | Maasturiprojektit | 19 | 29.12.2007 18:51 |