![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
Viimeksi muokannut PH75 : 16.11.2017 07:35 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jos on Bemarin 2,0 diesel koodilla N47 kyseessä ja ketju vauhtipyörän puolella niin ei ole mikään halpa korjata. Pahimmillaan kun joutuu vaihtamaan kammenkin. Vai onko kyseessä 1,6 bensa? Niissäkin venyy kettinki. PSA meni vielä ostamaan noita moottoreita ja ei tullut kuin ongelmia.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mielenkiintoinen ajatus että ajotyylillä voisi korjata materiaalivikoja
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Autolle lasketaan keski-ikä minkä se pitäisi kestää. Se on teoreettinen ikä johon voi esim päästä säännöllisellä huollolla, keskiverto käytöllä. Joku laakerin tai ketjun kuluminen voidaa laskea aika tarkkaa. Ei siinä oteta huomioon kylmäkäynnistyksiä, raskasta kaasujalkaa jne... Kaikessa säästetää, ja kuluttaja maksaa. Ei enää tehä moottoreita niinkuin ennen, joskus 80-luvulla. Sillon ei tarvin miettiä montako grammaa moottori aiheuttaa päästöjä, mitä moottori painaa jne...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Planned Obsolescense = Suunniteltu vanhentuminen/käytöstä poistuminen.
Sillä se raha valitettavasti nykymaailmassa tienataan isoille yhtiöille.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo, tällä osaamisella ja materiaaleilla sais liki ikuisen polttomoottorin aikaiseksi mutta pikavoitot kiinnostaa enempi..
|