![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Antaako vikakoodin aina samalle sylinterille? Jos, onko suuttimia tai puolia kokeiltu vaihtaa ristiin, siirtyykö vika? Tulpat nyt varmaan ensimmäisenä uusittu? Mitä kaikkea ne nyt siellä toyotalla on tehnyt?
Viimeksi muokannut Tossavainen : 26.06.2017 21:28 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikös toi karstaantuminen aiheuta "misfireä"? Nää vvt-i koneethan tykkää kovasti öljystä.
Ainakin lexuksen kanssa ollut amerikan maalla onkelmia ton karstaantumisen kanssa, josta sitten ilmaantuu tota misfireä. Monessa uudemmassa autossa imuventtiilit karstottuu kun bensa ei huuhtele niitä, sen takia mitkään bensan sekaan työnnettävät litkut ei sitä karstaa poista. Näin mulle on esson baarissa isot pojat kertonu. Viimeksi muokannut vellihousu : 26.06.2017 22:21 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Toimisko vanha sumupullosta vettä imusarjaan moottorin käydessä konsti tuommosessa öljypolttimessa? Kaasarikoneista ainakin lähtee karstat tehokkaasti kun "juottaa" koneelle vettä. Liikaa ei parane lorauttaa ettei mee kanget mutkalle. Mää tosin oon kyllä aina korjannu tojotat ottamalla laput irti ja soitto niekeripojille niin katoaa se vikapesä pihasta.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Puolat on vaihdettu neloseen kaksi kertaa, kolmannella kerralla pistin nippon densot joka reikään. Ei vaikutusta. Paineet on mitattu joka pytyltä, arvot on kuulemma niin hyvät kun vain voi olla. Johtosarjat on käyty läpi eculta puolille, ei vikaa. Aina tulee se sama vikakoodi p1315 mikä on kuulemma 4sylinterin sytytyshäiriö.. Ps:tulpat on vaihdettu ja polttoainepaineet tarkistettu, ei niissäkään ollut sanomista. Tuo koodi on myös itse ecun vikakoodi, pitäsköhän vielä kokeilla uudella boksilla.
__________________
puukko 2 Viimeksi muokannut ärjy : 28.06.2017 18:55 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Iltoja.
Mites tuo ajonesto hässäkkä, onko se virtalukolla oleva antenni kytköksissä siihen immo releeseen? Meinaan et jos mulla on nyt uudet hilut toisesta autosta niin voinko jättää sen entisen antennin siihen virtalukkoon jos vaihdan sen pelkän releen? Ja tietty ne sirut avaimiin ja sen ecun..
__________________
puukko 2 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Saat opetettua uuden/käytetyn ECU-boxin tottelemaan vanhaa avainta yms. ajonestoon liittyvää.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siksi tilasin koko paketin. Se video minkä aiemmin laitoit vaihdosta, siinäkin oli uusi ecu käytössä.. Mitenkähän se toimisi?
__________________
puukko 2 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Luin illalla tuon tekstiversion ecun vaihdosta läpi, ainoa kompastuskivi on että ei ole tuota ohjelmaa millä kävisi vin koodin muuttamassa. Toimisikohan se ilman sen vaihtoa?
__________________
puukko 2 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Toimii. Omassa Toitsussa oli kans eri VINillä purkki kiinni.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kertapolttoinen, mut ajonesto ei kuulu siihen puoleen.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Eli siis vaihdan tuon ecun ja sit se paperi klemmari 30min. Kiinni sinne obd porttiin? Vai pitääkö jollain ohjelmalla kikkailla?
__________________
puukko 2 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Peugeot Partner ajonesto | Hessu_Hopo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.04.2014 20:34 |
Jimnyn ajonesto | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 10.03.2013 13:11 |
Suzuki Jimny ajonesto | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.12.2010 19:03 |
Freelanderin ajonesto | Freelander | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 18.11.2006 18:31 |
Ajonesto & kulutus | Firebird | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 02.06.2004 14:23 |