Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mareva90
Mutta mites voi olla mahdollista että tuo sihahdus kuulu joka kerta kun jarruun koski, eikai se solenoidi joka polkasulla yritä sitä etuvetoo kytkee  Kuuluisko tohon "framhjuls drift" nappiin syttyä valo jos etuveto on kytketty päälle, joko tätä itse nappia painamalla tai jarrupedaalia painamalla?
|
Sitä pitää painaa todella varovasti jotteise koittas laittaa sitä etuvetoa päälle. Käytännössä vakiona koittaa kytkeä etuvetoa joka polkasulla.
Ja valo siihen nappiin kytkeytyy ainakin itellä vain, ku laittaa hitaan alueen päälle ja etuveto kytkeytyy automaattisesti.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mareva90
Empä oo tätäkä asiaa tullu vielä kauheesti tutkineeks.
"Broms" kohtaan ei ainakaan syttyny mitään valoja ton ajon aikana.
|
Siihen valoon vaikuttaa kome anturia, käsijarrun kepin juuren anturi, jarrupolkimen takana oleva pohjausanturi ja sitten runkoaisan sisäpinnassa kuskinpuolella etuakselin etupuolella jarrupiirien vertailuanturi.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mareva90
Oliko tossa syylärin yläpuolella olevissa säiliöissä molemmissa jarrunestettä?
Kattelin et kuskinpuoleinen säiliö oli lähes tyhjä mut hantin puoleinen lähes täynnä.
|
Joo, siinä on molempien jarrupiirien säiliöt. en tiedä miten lie letkutettu 2-akselisessa, mut 3-akselisessa toisella piirillä on toisen etupyörän etummainen sylinteri, toisen etupyörän taaempi sylinteri ja toinen taka-akseleista. Toisella sitten päinvastaiset.