![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Noni! ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Lyötiinpä tänään Vulva tulille ja ajettiin pihalla pikku lenkki
![]() Ihme ja kumma jarrutki tuntu toimivan ihmeen hyvin tän parin vuoden seisonnan jälkeen, ei tarvinnu paljoo jarrupedaalia painaa niin pyhähty ku seinään. Sanokaas viisaat kuuluuko jarrupedaalia painaessa kuulua semmonen sihahdus hetken aikaa? Tarkkaan en osannu äänen lähdettä paikantaa. Vai onko se vaan alipaine joka siellä tuon sihahduksen pitää, lienee siis ihan normaalia? Ton pikku testirundin jälkeen totesin et jäähdytysvettä saa ainakin lisätä (tämä oli kyllä ihan tiedossaki). Syylärin kenno oli märkä, kuvittelisin et vesi olis valahtanu täyttökorkista asti. Viime vuonna täytettiin ainoostaan kennoon vettä, eikä lisätty sillon vielä paisuntasäiliöön ollenka. Voiko tuo vuoto tulla jos järjestelmässä ei oo tarpeeks vettä? Paisuntasäiliöön vettä sekä sen korkki auki ja kone käyntiin. Eikö tällä menetelmällä tapahdu tuo ilmaus? Ja osaisko joku sanoo näin mututuntumalta vuotaako porttaaliboksi vai jarrut jos kuskinpaikan rengas on märkä sisäpuolelta? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Sehän riippuu onko se vaihteistoöljyä, vai jarrunestettä. Voisin kyllä veikata et jarrusylinteri vuotaisi jarrunestettä, mutta sitten jarrua polkiessa kyl mittaristoon syttyisi "broms" merkkivalo, kun jarrupiireissä olisi paine-eroa. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
"Broms" kohtaan ei ainakaan syttyny mitään valoja ton ajon aikana. Oliko tossa syylärin yläpuolella olevissa säiliöissä molemmissa jarrunestettä? Kattelin et kuskinpuoleinen säiliö oli lähes tyhjä mut hantin puoleinen lähes täynnä. Ja täsä pari kuvaa kunnostetusta kattoluukusta ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Molemmat muovikupit on jarrunesteelle.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja valo siihen nappiin kytkeytyy ainakin itellä vain, ku laittaa hitaan alueen päälle ja etuveto kytkeytyy automaattisesti. Lainaus:
Joo, siinä on molempien jarrupiirien säiliöt. en tiedä miten lie letkutettu 2-akselisessa, mut 3-akselisessa toisella piirillä on toisen etupyörän etummainen sylinteri, toisen etupyörän taaempi sylinteri ja toinen taka-akseleista. Toisella sitten päinvastaiset. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Otinpa tänään tarkempaan syynäykseen ton "jarruvuodon".
Rengas irti ja heti paljastu et jarrukengän puoli oli täysin kuiva, jos olis jarrut vuotanu niin eikö se vuoto olis alkanu männistä? Nämä oli kuitenkin ihan kuivan oloset. Porttaaliboksin alaosa oli taasen hiukan märän olonen ainakin tyhjennyspropun kohdalta. Voisko se vuoto sittenkin tulla ton boksin ja boksin kannen välisestä liitoksesta? Kait siellä joku tiiviste kuuluis olla välissä? Ei ollu mielenkiintoo ruveta purkaan tän enempää ![]() Eikä siittä mustan liejun joukosta mitään erottanu onko se jarru vai vaihteistoöljyä... Toisaalta mää olen kauheesti ymmälläni miten se toinen jarrunestesäiliö oli aivan tyhjä... Jarruputkethan kulkee kans tossa porttaaliboksin liitoksen vieressä. Mitään selvää vuotokohtaa ei löytyny. Täytynee lisätä tohon jarrunestesäiliöön ainetta ja ruveta pumppaan jarruja, eiköhän sen kautta selviä loppujen lopuks mikä tässä vuotaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Volvo C303 | PutKari | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 14.11.2014 10:56 |
Myydään volvo c303 | suzukimies | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 10.09.2014 22:25 |
Myyty VOLVO c303 | sam71 | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 04.09.2010 08:46 |
Myyty Volvo c303 | IironSika | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.08.2010 23:11 |
Myydään M : Volvo C303 | finvalp | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 05.09.2008 17:03 |