![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kaiken järjen mukaan pitäisi minustakin olla 0-100%. Mutta sama TPS kuin ennenkin ja aiemmin toimi ihan kuten pitää.. ja tosiaan jännitearvot minimistä maksimiin on tehtaan speksien sisällä. Ihmetyttää kyllä nuo lukemat silti..
TPS on ihan oikein asennettu, jousikuorma on. Käytin tänään anturin irti ja laitoin takaisin. Pitää vielä selvittää tuota TPS- asiaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Euro'98 manuaalissa onkin kahdella tavalla tuo ![]() USA'96 taas arvot n 1-4V ja (14-34) ja Idle >0.2V WOT<4.8V (14-51). Tästäpä äkkinäinen päättelee, ettei kyllä voi PCM:t toimia ristiin rastiin ![]()
__________________
Menipähän tuo viimeksi niin nyt ei millään. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jos toi tps liikkuu karkeesti alueella 0.5-5 V niin ei johdu tuo vika siitä.
Selviskö jo se miksi virranjakaja on ollut eri asennossa aiemmin, sitä kannattais testailla... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Juu, täytyy varmaan vielä etsiä johtokaavioista minkä pinnin takaa mitata PCM:lle tuleva signaali PCM:n liittimestä, ettei ole johdossa vikaa.
Pelottaa vaan sörkkiä PCM:n liitäntöjä, kun ne on näissä muutenkin hieman herkkäluonteisia tapauksia - ja minulla on ( *KOP KOP * ![]() ![]() Kummastuttaa vain se, että TPS ei ole vaihtunut ja se tuskin on mitään muita arvoja antanut ennen ja jälkeen remontit. Ennen remonttia kuitenkin toimi hyvin. Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Onko moottorin ja korin välinen maakaapeli kunnossa / paikoillaan?
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miten tuossa nuo obdn antamat läpän prosentit ja kierrokset vastaa toisiaan? Eikö tässä ollut vakiona max. n. 5200 rpm jolloin jos menis analogisesti tuo 14%ja 75% korreloisi lähelle tyhjäkäyntiä ja 4000 rpm? Onko vaihtoehtona että sulla pcm tulkitsee että läppä onkin vain 75% auki ja säätää sen mukaan? Meinaan joku looginen selitys tolle 0-100 ja 14-75 tarttee olla, olkoonkin sitten vaikka työkalun skaalaus tms. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |