Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 14.09.2015, 22:56
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J-H Näytä viesti
Museo kilvellä olevaa ka:ta tuntuupi koskevan samat säännöt kun ha:ta kin.
En minä protosta diisseli veroa maksa, vakuutuski kohtuu hintainen
Mut hirveitä muutoksia ei kärsi tehdä. Meillä proto on offikaluston kuljetuksessa ihan normi kuorma-autona. Dieselvero alle parin sadan ja vakuutuksetkaan ei 70% boonuksilla maailmaa kaada...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JNaukki Näytä viesti
mitenkähän mahtaa olla kuorma-autossa tuo lavan jatkaminen,tuli hommattua -77 vm F6 volvo ja tarvis lavaa jatkaa joku pari metriä...
Kuhan ei älytöntä peräylitystä tule. Perä saisi oikaista max 1,5m naapurin kaistalta jyrkässä käännöksessä. Et tommonen 3-4m on aika maksimi.

Viimeksi muokannut Viipo : 14.09.2015 22:58
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Järkevin tapa Hiluxin etukardaanin kunnostamiseen? Morjenz Tekniikka & Jutustelu 14 23.01.2009 09:03
Järkevin tapa korottaa patukkaa knockout Tekniikka & Jutustelu 23 28.04.2008 19:36
Oikea tapa laskea mäki Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 16 31.03.2005 16:13
Mikä paras tapa hakee korkoo(ei pankista) mikkot Tekniikka & Jutustelu 15 22.03.2005 16:45
Itsemurhista paras tapa... MiCA Health 0 21.10.2002 01:39


Sivu luotu: 03:34 (GMT +2).