![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Kaupallinen toimija taas ei näe hyötyjä tarpeeksi isoina. Asianomistajasta riippuu kaikki. Saattaa mennä ikä ja terveys ennenkuin on homma jiirissä. Ja hyötyä ei välttämättä saa asiasta ensin valittanut. Ihmetyttää ettei katsastusta keskeytetty. Onhan noiden rangaistusmaksujen täytynyt siellä tulla ilmi. Vai voiko katsuri vaieta seurauksista? Saa nähdä onko verotus muuttunut pakettiautoissa. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1430357551574.html
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mitä veikkaat, minkälainen tuomio Trafin verojaokselta tulee Mobilisti Oy:n Buickille? Reilu veroseuraamus 51% Muodollinen veroseuraamus 23% Veroista vapauttava päätös 26% |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Vaikea veikata, mihin päätöstä tullaan perustamaan.
Yllättyisin tosi paljon jos ensimmäisessä käsittelyssä tulisi vapauttava päätös. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=Fruehauf-CJ;1239858]Siihen vaadittaisiin yhteisöllisyyttä jota ei oikeastaan ole. Nurkkakuntaisuus ajaa edelle
![]() Kaupallinen toimija taas ei näe hyötyjä tarpeeksi isoina. https://www.youtube.com/watch?v=z7QdhDkcAaM |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Hyvä kun osaavat katsoa että valot toimivat autossa ja rengasrauta ei mene pohjasta läpi. Hiljattain käytin leimalla yhden vm -88 pakun, jossa hätävilkut ei toiminut heti. Katkasijaa kun renkkasi myöhemmin, niin nyt taas toimii. Leimasetä kirjasi sen katsastuspapereihin ja koitti sillä saada auton hylättyä. Lisäksi yksi takapyörän laakeri, peruutusvalo ja rekisterikilven valo ei toiminut. "Käskin" mennä lukemaan katsastajan käsikirjaa ja miettimään mitä voi vaatia kyseisestä autosta. Sillä aikaa sain laitettua peruutusvalojen virtapiuhan sulakerasialle kiinni ja rekisterikilven valon toimimaan polttimoa pikkasen liikuttamalla. Hätävilkku vaaditaan vasta 1/89 alkaen. Reilun 10 min odottelun jälkeen tuli herra takaisin ja totesi ettei autossa tarvinnut hätävilkun toimia ![]() Rekisterikilven merkkivalon toimattomuudenkin poisti vanhemman leimasedän kehotuksesta, joten tuli vain korjauskehotus laakerista ja peruutusvalosta, joka toimi jo siinä vaiheessa. Jotenkin en luota, että mikään muukaan yli 10v sitten voimassa ollut asia olisi tämän päivän tuoreilla leimasedillä tiedossa, ellei taustalla ole omaa autoharrastusta ja oikeasti kiinnostusta asiaan. Kun ei itsekkään tiedä, paha on mennä neuvomaan asiakkaita oikein. Jokainen järkevä VW T4 D/TD/TDI bussin omistaja on sen varmaan jo muuttanut matkailuautoksi pienellä sähkölevyllä ja vanerilevyn palalla, joten ei varmaan tule edes leimasedällä mieleen että vastaava vähän vanhempi T3 syncro ja ekat T4 syncrot ovat ollut lievemmin verotettuja.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pakettiautosta matkailuautoksi | Eskimo | Chit-Chat | 29 | 09.06.2015 13:58 |
| caravelle->pakuksi/matkailuautoksi/huoltoa=? | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 15.08.2008 20:50 |
| Varoittava esimerkki akselintuennasta | jnu | Linkit | 10 | 16.03.2007 00:18 |
| Maasturi matkailuautoksi? | PIRSSI | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.10.2006 09:26 |
| Ei liity maastureihin, mutta varoittava esimerkki! | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 11.08.2004 15:47 |