Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.01.2008, 20:51
tonnisata:n Avatar
tonnisata tonnisata ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.06
Sijainti: Pyhäjärvi
Viestit: 1.120
Perusasetus

caravelle->pakuksi/matkailuautoksi/huoltoa=?


Juu koitin muotoilla otsikon ettei avaa ollenkaan ketä ei voisivähempää kiinnostaa taas tällainen asia... search illa löytyy jotain, vähän vanhaakin tietoa kun nykytietoa etsiskelen .

Eli kun ompi tuollainen 91 mallinen (etuveto) wolkkari, ollut uutena henkilöauto, muutettu 2 käyttöautoksi, eli ollut ilmeisesti vähänaikaa sellanen halvan veron auto vaikka oikeat takapenkit.

Nykytilanne mikähän, ilmeisesti saa vielä pakettiautoksi kun ottaa pois penkit, ja konttorista riippuen tekee tuhotyöt penkin kiinnikkeille, toisella konttorilla ei vaadita.. kumpi lienee oikea käytäntö, ja mitä muuta pitäs tehdä jos pitää ?

Mutta, ilmeisesti saisi jopa em huoltoautonkin ,mitä se vaatii- kävin tänään kyselemässä, mutta virallistatietoa en saanut, kiire olisiellä, ja suoraltäkädeltä eivät osanneet sanoa muistista. Jaa edit tuolta aken sivulta, ei taida onnistua tuo kumminkaan painojen takia ... katsuri kumma kyllä sanoi että sillähän saisi jättää jotain penkkejä kiinni taakse- mutta ei varmaan siinä vaan muistanut tuota paino asiaa.

Sama matkailuauto osastolla, saakoenää ollenkaan- tai mitä vaatinee.

Pks suunnilla sanottiin jossain että ei saisi muutettuatakasin enää, jos siis nyt muuttaa pakuksi- se jää sitten pakuksi, eli kehotti harkitsemaan loppuun kumpana haluaa pitää. Onko noin ? (tässä siis tarkoitti että ilman suurta autovero maksua- mutta kun sehän lienee uutena maksettu jo? )

Kumminkin kysäsin normaali henkilö farmarista samoja asioita, voiko nyt muuttaa pakettiautoksi, ja jos haluaisi joskus takaisin- kertoi että onnistuu(tämän hetkisten sääntöjen mukaan) - se jäi epäselväksi miksi wv ssä eri tilanne.

Samaan vetoon kysyin Hilux 90 vm autoon tbo koneen laittoa uudemmasta vm 99 autosta.(olen joskus tällaisen tehnyt- ja piti juosta hakemaan erinäisiä papereita toyotan varaosa tiskiltä leimoin varustettuna mm jarruista ja jousista tietoja vastaavuuksista molemmista malleista- tästä joskun muualla kerroinkin ja ihmettelin)

Nyt sama tilanne, osin vaativampana vielä, eli vaaditaan taas paperit, lisänä selvitettävä että paperin antajalla on tietotaito, ja asema sellainen että pytyy tuollaisen paperin tekemään. Meneekö tässä nyt kaikki oikein ? Kyseessä A- katsastus konttori ja konttorin "johtaja", pitäs olla tietoa siis.




-------------------------------------------------

tuntuuko että onnistuu ?

Edited by - tonnisata on 09/01/2008 22:30:27

__________________
no 5 year warranty awailable ,нет 5-летняя гарантия ,no 5-aastane garantii ,全く5年間保証しない ,沒有5年質保 ,ej 5 års garanti, aucune garantie de 5 ans, ไม่รับประกัน 5 ปี,no 5-sano damaanad, keine 5-Jahres-Garantie, ymmärräkkönää ei 5 vuojentakkuuta
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Caravelle 4x4 1.9 tdi Russel O/M/V Ajoneuvot 9 29.04.2007 22:08
6x6 Caravelle Ramo82 O/M/V Ajoneuvot 8 23.02.2007 23:04
Maasturi matkailuautoksi? PIRSSI Tekniikka & Jutustelu 13 28.10.2006 09:26
Ilmastoinnin huoltoa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 7 18.08.2004 07:32


Sivu luotu: 18:21 (GMT +2).