![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eikö suomalaisilla autokerhoilla olis jo niin paljon vaikutus valtaa tänä päivänä että tällaiset trafin tapaiset laitokset voitaisi kaataa matalaksi. Kyl mua ainakin vitusti suututtaa tollainen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Niin on tosi järkevä kommentti. Melkein yhtän järkevää on rakentaa yli 25 vuotiaita autoja omaksi iloksi.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kaupallinen toimija taas ei näe hyötyjä tarpeeksi isoina. Asianomistajasta riippuu kaikki. Saattaa mennä ikä ja terveys ennenkuin on homma jiirissä. Ja hyötyä ei välttämättä saa asiasta ensin valittanut. Ihmetyttää ettei katsastusta keskeytetty. Onhan noiden rangaistusmaksujen täytynyt siellä tulla ilmi. Vai voiko katsuri vaieta seurauksista? Saa nähdä onko verotus muuttunut pakettiautoissa. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1430357551574.html |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä veikkaat, minkälainen tuomio Trafin verojaokselta tulee Mobilisti Oy:n Buickille? Reilu veroseuraamus 51% Muodollinen veroseuraamus 23% Veroista vapauttava päätös 26% |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Vaikea veikata, mihin päätöstä tullaan perustamaan.
Yllättyisin tosi paljon jos ensimmäisessä käsittelyssä tulisi vapauttava päätös. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Fruehauf-CJ;1239858]Siihen vaadittaisiin yhteisöllisyyttä jota ei oikeastaan ole. Nurkkakuntaisuus ajaa edelle
![]() Kaupallinen toimija taas ei näe hyötyjä tarpeeksi isoina. https://www.youtube.com/watch?v=z7QdhDkcAaM |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hyvä kun osaavat katsoa että valot toimivat autossa ja rengasrauta ei mene pohjasta läpi. Hiljattain käytin leimalla yhden vm -88 pakun, jossa hätävilkut ei toiminut heti. Katkasijaa kun renkkasi myöhemmin, niin nyt taas toimii. Leimasetä kirjasi sen katsastuspapereihin ja koitti sillä saada auton hylättyä. Lisäksi yksi takapyörän laakeri, peruutusvalo ja rekisterikilven valo ei toiminut. "Käskin" mennä lukemaan katsastajan käsikirjaa ja miettimään mitä voi vaatia kyseisestä autosta. Sillä aikaa sain laitettua peruutusvalojen virtapiuhan sulakerasialle kiinni ja rekisterikilven valon toimimaan polttimoa pikkasen liikuttamalla. Hätävilkku vaaditaan vasta 1/89 alkaen. Reilun 10 min odottelun jälkeen tuli herra takaisin ja totesi ettei autossa tarvinnut hätävilkun toimia ![]() Rekisterikilven merkkivalon toimattomuudenkin poisti vanhemman leimasedän kehotuksesta, joten tuli vain korjauskehotus laakerista ja peruutusvalosta, joka toimi jo siinä vaiheessa. Jotenkin en luota, että mikään muukaan yli 10v sitten voimassa ollut asia olisi tämän päivän tuoreilla leimasedillä tiedossa, ellei taustalla ole omaa autoharrastusta ja oikeasti kiinnostusta asiaan. Kun ei itsekkään tiedä, paha on mennä neuvomaan asiakkaita oikein. Jokainen järkevä VW T4 D/TD/TDI bussin omistaja on sen varmaan jo muuttanut matkailuautoksi pienellä sähkölevyllä ja vanerilevyn palalla, joten ei varmaan tule edes leimasedällä mieleen että vastaava vähän vanhempi T3 syncro ja ekat T4 syncrot ovat ollut lievemmin verotettuja.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Tai kokeilis käydä nyt eka kumpulantie 9 helsinki? Se mihin haluaa pukeutua niin kukin tyylillään.
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Missään nimessä en tyrmää ajatustasi, mutta jos on olemassa tällä hetkellä instanssi joka on lienee suhtkoht lahjomaton, sekä pykälien mukaan toimiva ja pitkään näin tehnyt, niin miksi se pitäisi kaataa? Luotaisiinko tilalle toimija, jonka sääntö on "Kaikki tekee silleen kun on kivaa." Varmasti moni asia on huonosti, mutta suurinosa lienee kuitenkin ihan ok? Toteutuessaan nämä rakentelumuutokset on jo lupaus paremmasta, joka toivottavasti toisi jatkumon yhteistyössä ja toivottavasti ennen kaikkea mukana oleville harrastelijatahoilla ollaan avoimin mielin ja oikein toimijoin liikenteessä, jottei periaatteelliseksi taikka "yhdistysjyyräämiseksi" homma mene.. Monesti kun homma saa arvostusta, on yhdistystoimintaa (talkoilla) niin kun rahalla ei palkita, niin oma valtaisesti kohotaan sinne herran paikalle. MISSÄÄN nimessä en tiedä ketkä asiassa keltäkin on mukana ja mitään vihjailua ei ole edellä mainitun näkymiseen tuolla. Virkamies on virkamies ja byrokratia byrokratia, vielä kun mukaan otetaan poliittiset näkemykset ja muut, niin soppa on aika valmis.. Enemmänkin haittaa siintä, että nykyisellä vero/käyttömaksukehityksellä kasvavat nuoret eivät autoja ala edes harrastaa.. Tuohon suomen kalleinpaan tölkkiin olisi kyllä kiva tietää enemmän tietoja, mutta jos maksu on määrätty ja sitä ei makseta, niin kyllähän tuolle lienee aiheellisesti voidaan laittaa sille ilmoitetut viivästyskorot?? Annettu "sentää" maksulle aikaa, eikä ole viety ulosottoon. Lähinnä se, että millä tavalla on lähdetty hakemaan oikaisua, olisiko pitänyt nyt viimeistään kysyä neuvoa joltain asioiden kanssa tekemisissä olleelta. Ja jos kysytty, niin olisiko ollut syytä kysyä viisaammalta.. Jos vero armahdetaan, niin kuinka suhtaudutaan niihin kaikkiin aikaisempiin, jotka ovat ne jo maksaneet? |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Tuosta lahjomattomasta voisi jotain sanoa esim. avoauto pakettiauton rungolla vieraalla tekniikalla ja leimattu!
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
http://m.nettiauto.com/volkswagen/ca...0?vifAdCount=1
Siitä julkkis volkkari... Vai oisko potänyt heittää tonne nettiautosta-bongattuihin.... ![]()
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pakettiautosta matkailuautoksi | Eskimo | Chit-Chat | 29 | 09.06.2015 13:58 |
caravelle->pakuksi/matkailuautoksi/huoltoa=? | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 15.08.2008 20:50 |
Varoittava esimerkki akselintuennasta | jnu | Linkit | 10 | 16.03.2007 00:18 |
Maasturi matkailuautoksi? | PIRSSI | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.10.2006 09:26 |
Ei liity maastureihin, mutta varoittava esimerkki! | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 11.08.2004 15:47 |