![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Ulkomuistista/hämärä mielikuva: Jos siinä on paikoillaan semmonen kotelo, että termostaatissa ei kuulu olla tuota sisäisen kierron sulkevaa läppää, niin silloin siellä on huomattavan pieni reikä joko jalassa taikka vesipumpun lähdössä, jolla kiertoa on kuristettu. Jos tuo on kasattu eri osilla, niin silloin voi olla että tuo sisäinen kierto on liian suuri, ja lämpöongelmat johtuu (osaltaan) siitä, minä tarkastaisin asian, ennen kuin tulisi enemmän ongelmia. Tuossa yksi linkki, mistä näkee tuon termostaatin rakenteen, jos siinä on tuo sisäisen kierron sulkeva läppä. http://www.google.fi/imgres?imgurl=h...d=0CB8QMygCMAI Tarviketermostaatista tuo läppä usein puuttuu -> jos haluaa hyvän ja halvan, pitää ostaa kaksi. (Alkuperäinen on se hyvä, marmorilta saa...) Ja en tiedä kuinka pitkään nuo orkkistermarit kestää, minun entisessä 42:ssa on ollut reilu 10 vuotta. Mulla profilissa kuva hdj:n orkkis termostaatista. http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=113810 huomaa, että tuossa on läpällekkin kumitiivistys...
Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 05.07.2015 17:24 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdytinneste +muut nesteet. | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 04.10.2002 19:13 |