Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.07.2015, 22:27
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E Näytä viesti
G:
Edittinä kuvaa yhdestä voimakkaasta epäilyksestä,et olis lipsahtanu saarivaltiossa väärän maan aisastot tähän pari viikkoo sit sattuneeseen tapahtumaan..tämä on harvinainen tapahtumana tääl meillä.
Vahvistin samoin tein ehyenkin puolen aisan..
toinenkin epäily on meillä,kun volvon 48 pikkukaivurista napsahti kaivuupuomi juuresta poikki...nämä siis vahvoja epäilyjä
se mistä tieto tulee,tunnen kaksi urakoitsijaa jotka aikoinaan hommasivat kaivurinsa lämpimistä maista halpuutensa vuoksi ja kirotulva oli loputon puomirepeämisien ja jatkuvien hitsailujen vuoksi..kunnes hommasivat kokonaan erimatskun puomistot..ei enää niin halpoja koneitaheidän selvityksistä tieto in minuunkin tarttunut..
Hiukan OT:
Varmaan saa unta kun tätä asiaa pohdin Mutta joo pitääpi soitella wihurille varaosapuolelle ja kysästä, miten tän asian kanssa todellisuudessa on. Itse en usko kuin siihen, että tilatessa saa valita normi puomilla tai vahvistetulla.

Vanha 02.07.2015, 04:37
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Hiukan OT:
Varmaan saa unta kun tätä asiaa pohdin Mutta joo pitääpi soitella wihurille varaosapuolelle ja kysästä, miten tän asian kanssa todellisuudessa on. Itse en usko kuin siihen, että tilatessa saa valita normi puomilla tai vahvistetulla.

Kestääkö kysyy,minkä ikäinen olet?Ihmettelen vain jos alalla kauan olleena et ole aiemmin kuullut asiasta...
sekin lienee selviö et konetta ostaessa ei ole rasti ruutuun tehtävää puomistojen materiaalivaihto ehtojen osalta.asia liittyy takuuvasteeseen josta vastaa valmistaja ja näin ollen huolehtii että kone vastaa maan olosuhteita ja vaatimuksia,Näin siis uutena ostettaessa..Tämän varmaan tiedätkin..

Viimeksi muokannut G280E : 02.07.2015 04:51
Vastaa lainaten
Vanha 02.07.2015, 06:37
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

Pari vuotta takana enempi vähempi korjaushommilla ym ja sitten kolme vuotta käytynä amk konesuunnittelua. Pari vielä jäljellä. Lähinnä hydrauliikka suunnittelua ja erillaisten metallikokoonpanojen suunnittelua. 22 vuotta ikää mittarissa.
Vanha 02.07.2015, 16:47
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Pari vuotta takana enempi vähempi korjaushommilla ym ja sitten kolme vuotta käytynä amk konesuunnittelua. Pari vielä jäljellä. Lähinnä hydrauliikka suunnittelua ja erillaisten metallikokoonpanojen suunnittelua. 22 vuotta ikää mittarissa.

Hieno homma,meinaan ku nuorena tiedät jo paljon alan asioista ja hyvät koulupohjat,tää ei ollu mikään kyl vanha tietää juttu,enkä väheksy yhtään,alan tietyissä asioissa oletkin jo kirkkaasti useamman levelin meitsin yläpuolella,aloin vain miettiin josko tietoni olis vanhentunutta.vanhentunutta siin mieles et tänä pnä eri seosmetallit on tullu hinnassa jo niin lähelle toisiaan ett ehkä jo nykyään tehdään kaikki samoilla metalleilla,tietysti on jalostettu metalleja jotka soveltuu hyvin minne tahansan ja hinta on kohdillaan,eikä tarvii katemielessä ajatella huokeampia metalleja maihin missä ne kestävät,en tiedä,eikä niin iso asia et tarviis alkaa enempiä penkomaan,mutta uskon edelleen "satusetiä".koneet josta tätä on kerrottu on ikähaarukassa +--80.Tästä enempiä jaksa jauhaa,menee hyvä topic ihan sivuraiteille.,mulla vain ei ole mitään syytä epäillä,miksi nää kaivavat herrasmiehet olis satuillu sattumistaan ja asian selvitystyön hedelmistään.

Ei mitää,täst o hyvä jatkaa
Vastaa lainaten
Vanha 05.07.2015, 21:18
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 25.01.06
Perusasetus

Ai että kaivinkone ja pyöräkuormaaja tehtailla on eri ilmastovyöhykkeille
omat puomistot yms. osat. Vittua käteen sanon minä!
Vastaa lainaten
Vanha 06.07.2015, 12:51
VOLIATTI VOLIATTI ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 05.02.09
Sijainti: vantaa
Perusasetus

Sinä sen sanoit että ei meidän tarvii
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Vastaa lainaten
Vanha 07.07.2015, 16:30
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:

Nii,no vaik sit sinne,näi kahde keske kerrottuna,tullu itelläki joskus aikoinaa muistaakseni kerra käteltyy(sekin saattaa olla pelkkä,jo, aikuis iällä nähty märkä uni)..jokahinen tekee hallinnoimilleen vehkeil sitä miltä ny sattuu millonki tunttuun.
Mul ei ole paineita pullikoida kommenntejanne vastaan.
jos kirjoittamani olette oikein ymmärtäneet,en väitä asiaa tiedoksi,toisen käden tiedolla mennään,toki pikkasenhan se nolottaa jos olen sen reilun kolkyt vuotta antanu itseni uskoa kuulemiini,vakuuttavasti kerrottuihin satuihin ja tarinoihin.
Tää ei ole tän kummempi juttu.
Shit happend....
Mut senkin lupaan et jos joskus törmään enempi faktapohjaisiin tietoihin tän asian tiimoilta,nostan asian takaisin kaikkien silmien iloksi MUTTA kokonaan uudessa threadissa
Mun tarvii törmää siihen juttuun,en oman elämäni kannalta,näin vähäpätöisen asian vuoksi viitsi nähdä yhtään enempää vaivaa

-MaTTI-lle anteeksi pyyntö toipcin sotkemisesta,olen pahoillani!!!

Viimeksi muokannut G280E : 07.07.2015 17:36
Vastaa lainaten
Vanha 08.07.2015, 18:56
Banned

Perusasetus

Asiaan, uudelleen : Vittua kaksin käsin käteen!
Tai: Esitä jotain todisteita, jos niitä on.
Vastaa lainaten
Vanha 06.08.2015, 22:28
Banned

Perusasetus

G280E
Veteraani+

Vs: sä ku olit niin vastausta vailla
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E
mitä miehel on mieles??alahan selittään....

Jos esitat vaitteita, niin todista ne oikeiksi alaka jauha mutua.

sullako on olemassa asiasta parempaa tietoutta?????jos ei oo ni olisko paree pitää se turpa pienemmäl ku mitä ite kuvittelet sen tuovan sinul uskottavuutta??????????mä tiedän et sun juttus on mutua!!! ei mun..jos esität vaatimuksii sun perusteilla,sit esitä myös faktoja,sul ei ole tällasen perusteella minkäänlaisia oikeuksia perää yhtään mitään juttui tiedoksesi..
vittua sun elämään ja suoraan sanon et jos haluut konfliktii mun kans,kerro hyvä ihminen missä haluaisit sen tapahtuvan...usko helvetissä huvikses,et tuun satatuhatta varmuudella paikalle!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!" !"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"

Viimeksi muokannut Topi1982 : 06.08.2015 22:34
Vastaa lainaten
Vanha 07.08.2015, 00:03
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
G280E
Veteraani+

Vs: sä ku olit niin vastausta vailla
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E
mitä miehel on mieles??alahan selittään....

Jos esitat vaitteita, niin todista ne oikeiksi alaka jauha mutua.

sullako on olemassa asiasta parempaa tietoutta?????jos ei oo ni olisko paree pitää se turpa pienemmäl ku mitä ite kuvittelet sen tuovan sinul uskottavuutta??????????mä tiedän et sun juttus on mutua!!! ei mun..jos esität vaatimuksii sun perusteilla,sit esitä myös faktoja,sul ei ole tällasen perusteella minkäänlaisia oikeuksia perää yhtään mitään juttui tiedoksesi..
vittua sun elämään ja suoraan sanon et jos haluut konfliktii mun kans,kerro hyvä ihminen missä haluaisit sen tapahtuvan...usko helvetissä huvikses,et tuun satatuhatta varmuudella paikalle!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!" !"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"!"

Onko tuo kaikki tuon mersumiehen kirjoittamaa, vai miten tuo nyt menee..? Aika totiseksi näköjään kuitenkin...
Vastaa lainaten
Vanha 07.08.2015, 18:26
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

Ja nyt ISO haloo !!!

Arvon herrasmiehet, tiedätte ketä tarkoitan, riittäis tämänkaltainen näpyttely.

Koskee kumpaakin, muistetaan sekä idässä että lännempänä, että kukin saa omata omat mielipiteensä ja näkemyksensä, ja tulla uskossaan autuaaks.

Uhkailu ja riitely ei kuulu Offipalstalle, siksi sille ei ole omaa aihealuettaan.

Kumpi ei tätä ymmärtänyt, kirjoittakoon tähän alle, etten ymmärrä.

Kiitos.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäähdytinneste +muut nesteet. Vuosimallit 1984-1996 0 04.10.2002 19:13

Sivu luotu: 19:32 (GMT +2).