![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Oikea vastaus on että heität toisen ylätukivarren mäkeen etupään asetelmasta ja laitat taakse rangen kolmion niin ei jää parannettavaa ![]()
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eipä taida katdurille kelvata, ainakin konttorilla pitää olla kaikki paikallaan
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tätähän minä jo tuolla paljon aiemmin kirjoitin, että kolmilinkin huono puoli on siinä että ei sitä ole oikein missään vekottimessa tehtaalta -> leimaus on vaikeaa/ mahdotonta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Sanotaanko se jossain että tukivarsien pitää olla sijoitettu samoin kuin alunperin?
Jos kyllä niin eikö tarpeeksi tarkka katsuri puutu jo siihen että siirrettäessä takajousitus etupäähän, tukivarsien kuormitussuunnat muuttuu päinvastaisiksi? Jokatapauksessa menisin ensin sinne konttorille kyselemään vaikkapa piirretyn hahmotelman kanssa jossa on käytetty alatukivarret ja yksi ylätukivarsi, että miten ois tällaisen tekemisen kanssa, enkä erikseen korostaisi sitä että tässä on alunperin toinenkin ylätukivarsi ![]() P.S. Olikohan se Opel Monterey/sen isuzuvastine jossa on kolmilinkki taka-akselilla.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Varmaan homman jotenkin saa kikkailtua, mutta sitä tosiaankin täytyy kysyä katsurilta. Sanoisin, että kun poistetaan yksi tukivarsi neljästä, niin samalla Trafin silmissä systeemistä katoaa kuormituskestävyyttä (kuten kyllä katoaakin). Oikein toteutettunahan 3-linkissä ei kestävyyden osalta ole mitään ihmeellistä, kestää enemmän kuin hyvin. Se, hyväksytäänkö asia konttorilla onkin sitten toinen asia.. Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mistähän löytäisin laskurin 3- tai 4-linkeille? Ei meikäläisen hakutaidoilla meinaa tulosta tulla..
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Laita mulle vaikka privaviestinä sähköpostiosoite, lähetän sulle
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tukivarsi asiaa | Offijäbä | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.07.2009 21:50 |
LJ tukivarsi vs. HDJ tukivarsi | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 14.12.2008 15:08 |
O: Rangen tukivarsi | joa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.11.2006 22:32 |
Tukivarsi kysymyksiä | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.03.2006 19:50 |
Jakari = tukivarsi ? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.11.2005 12:29 |