![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Suosittelen! Tuossa tarkempaa teknistä tietoa juuri tuosta kyseisestä kytkimestä: https://www.bluesea.com/products/761...12_24V_DC_120A
Viimeksi muokannut vmt : 13.06.2015 22:21 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kiitos! Sehän se on huomenna sitten haettava. Ampeerit kyllä paukkuu yli heittämällä. Varmaan sullakin mannisa? |
|
||||
|
||||
![]()
En mä kyllä saa lataustilanteessa mitenkään ylikuormitettua tuota. Vaikka toisen puolen akut olisi tyhjät, niin miten saa menemään yli 210 A?! (sen verran sallittu 5 min ajan ja jatkuvaa 120 A) Startillekin tuossa on erotus, eli startin herätteestä piuha tuohon keskimmäiseen liittimeen, niin kytkee akustot irti toisistaan startatessa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eiku niin mä kuvittelin et se on akkujen yhteen laskettu a määrä
![]() Mut mites toi optima 75 ja 80ah bossi tulevat toimeen 24v kytkettynä? |
|
||||
|
||||
![]()
Eikä kun läpimenevä virta eli käytännössä suurin latausvirta.
Ei ne toimeen taida oikeen tulla, jos ne kaksi ihan erilaista akkua kytket sarjaan eli 24V järjestelmäksi... Siinä kun niiden akkujen pitäisi olla mahdollisimman samanlaiset. |
|
||||
|
||||
![]()
Eiku perkule komento takas. Onha mulla kaks keltasta 55 optimaa. Laitan ne
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kytketty. kai se toimii ilman sitä startin johtoa? ja onko se maa sen led valon takia vai pitääkö se kuitenki olla?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdytys/Lämmitys järjestelmän puhdistus??? | Glutton | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.12.2010 13:46 |
jäähdytys järjestelmän paine? | burton | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2009 21:46 |
Kaks akkua | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.01.2009 11:18 |
O Jännitteenalennin eli kaks | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 17.03.2007 11:48 |
Jäähd. järjestelmän "korkki" | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.02.2006 07:53 |