![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() O Jännitteenalennin eli kaksTartteis IIHOO:n alentimen 24v:stä 12v,kun toi entinen sano sopimuksen irti ja pölläytti poppikoneestakii käyttövoiman pihalle(sähkö laitteet toimii savulla ja sitä on soittimessa liian vähän) Koukullekkiin ois kiva saaha 12v,eli hoijakkaan käypä alennin kiinnostais,eli se iso mötikkä joka on kuskinpuolen takalokaris piilossa RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Miten olis useempi pienempi? Olis joutavia alentimia tallilla laatikollinen.
Ittellä on sekä BeeJiissä että HooJiissä perävaunusähköt tehty yhdellä pienellä, ja nipulla releitä. A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pistä tuleen hintatietoo,ainaskii pari kappaletta vois ottaa.
Laita myös kaavioo miten oot laittant koukun sähköt,ootko käyttänt minkälaisii releitä 24 vai 12V RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Löytyy ,laita numeroa, saat vaikka tänää kokeiltavaks
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M tai V kaks kappaletta IP67 loisteputkivalaisinta | masi_71 | O/M/V Muut | 0 | 27.04.2007 15:19 |
p**kaks meni | härdelli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.03.2007 07:43 |
O : jännitteenalennin 24 > 12 V | limppuHJ61 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.01.2007 21:03 |
jännitteenalennin? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.04.2006 10:56 | |
kaks hassuu testiä | Dr.Fhalcion | URL | 3 | 26.05.2003 18:01 |