Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 22.03.2015, 10:11
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

joskus automaatti vs manuaali eroa ihmeteltiin mäessä vauhtia sai otettua alle10m sitten oli porras josta manuaali autolla sai juuri hyvän vauhdin ja Jouni jeepillä ei ,koska laatikko luistaa ekat 5m ja sitten pitää.
ainakin jos heti pitää saada maksimi pyörintä nii ei onnistu vakio jeepin automaatilla ,tuossa varmaan auttaisi että automaatissakin olisi esim. tupla jakolaatikko saisi kierrokset korkeammaksi jolloin laatikko ei luista lähdossä. laatikon lämmöissäkin ei olisiongelmia kun loota ei luista koko ajan. eli ennemmin laittaisin vielä pienempää välitystä esim. 2x jakolaatikko kuin turbiinin pitokohtaa muuttaisin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Automaattinen hitsausmaski speed glas jv O/M/V Muut 3 03.09.2012 22:01
Ostettu hj 4 speed vaihteisto JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.01.2011 21:58
Myydään / Vaihdetaan Niva-89 1.6 4-speed Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 04.07.2010 23:05
Speed Motor Circus lantikka Tapahtumat 29 12.04.2010 19:33
O: BJ:n jakolootaan "High speed gear" Eskimo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 19.10.2007 14:09


Sivu luotu: 21:34 (GMT +2).