Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 21.03.2015, 11:53
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Olipa hyviä vastauksia. Stall speed terminä olikin jo entuudestaan tuttu kuten myös se että eri koneella sama turbiini antaa eri stallin.

Summattuna korkeammalla stall speedillä pitää kokonaisvälityksen olla tiheämpi jos haluaa ryömitellä ilman suurempaa luistoa. Lisäksi saa tulisuutta lähtöön mutta käyttävissä oleva kierroslukualue kaventuu koska auto ei ehkä lähdekään ryömimään heti kun nakkaa vaihteen pesään vaan vaatii kierrosten nostoa...vai. Lisäksi jäähdytys pitää hoitaa riittäväksi.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Automaattinen hitsausmaski speed glas jv O/M/V Muut 3 03.09.2012 22:01
Ostettu hj 4 speed vaihteisto JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.01.2011 21:58
Myydään / Vaihdetaan Niva-89 1.6 4-speed Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 04.07.2010 23:05
Speed Motor Circus lantikka Tapahtumat 29 12.04.2010 19:33
O: BJ:n jakolootaan "High speed gear" Eskimo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 19.10.2007 14:09


Sivu luotu: 11:36 (GMT +2).