![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kukin tyylillään, mutta oikeilla välityksillä ajaminen on paljon mukavempaa. Isoilla renkailla ja liian pitkillä välityksillä automaattilaatikko kuumenee älyttömästi, ja varsinkin maantiellä laatikko tahtoo koko ajan hämmentää isomman ja pienemmän välillä, kun ei välitykset osu kohdilleen. Ylivaihde harvemmin haluaa pysyä päällä. Metsässä joutuu käyttämään enemmän kaasua että jaksaa mennä -> riski jonkin paikan hajoamiseen kasvaa.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Joutuuhan näillä muutenkin vähän kaasua käyttämään kun isopyörästen lukollisten kanssa samat mestat ajaa... Oon mä kyllä ollu sellasellakin jeepsafarilla jossa autoihin oli laitettu kaikki mahdollinen tingentangeli mitä pikkupyöräsessä voi olla ja voi ristus sitä vinssaamisen määrää kun talvikelissäkään ei konetta uskallettu käyttää yli 1500 rpm
![]() Viimeksi muokannut Pertsi : 10.01.2015 19:35 |
|
||||
|
||||
![]()
No en minä siitä puhunutkaan ettei pitäisi tai tarttisi kierroksia käyttää. Kyllä tuota 5.9 konettakin saa välillä laulattaa punarajalla jos tahtoo edetä, vaikka on tiheät välitykset
![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 11.01.2015 00:27 |
|
||||
|
||||
![]()
Mitä eroa on xj:n alustassa vuosimallin -90 ja-91 välillä? Sitten toinen kysymys,oon lukenut että olisi renix koneita ja ho koneita,elikkä voisko joku valaista vähän tietämätöntä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minulla on tuo 1990 ja näyttäisi olevan, että se on kanssa sellainen välimalli ettei 1989 osat käy eikä myöskään 1991 osat käy. |
|
||||
|
||||
![]()
okei kiitoksia,eli suosiolla vaa 91 eteenpäin,tai sillai kun tuo timo_l aikaisemmin kirjoitteli.
|
|
||||
|
||||
![]()
Alustoissa ei ole mitään eroa '84-'01. Akseleissa hieman, mutta niiden kiinnityksessä ei, eikä ohjauksessakaan.
'87-'90 = Renix '91-'01 = HO Osta suosiolla HO, kaikki on helpompaa..
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |