![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jossain näin volkkarin 1,9 tdi:n tungettuna jooppiin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tää oli päässyt oiken Sema Showhun näytille
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hpa motorsportin sarja maksaa nuin 1500 taalaa ja sopii vain pensa jeeppeihin.
Pensa hilun kytkin kopalla, kytkinakselilla ja acmen setillä saa 1.9tdin jeeppiin kanssa, loppuhinta melkein sama. Saa ajaa melkoisen pätkän ennen kuin kulut on polttoaineen säästöllä säästynyt takasin, joten muutosta ei oikein voi sillä perustella. Teknisesti mielenkiintoista touhua jos ei lompsasta ole kiinni, tai osaa itse tehdä kaiken. Mersut vaativat muutoksia öljypohjaan/pumppuun muiden muutosten lisäksi.
__________________
And under the light of the Sun I shall slay Giants. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Moro.
Pakkasilla Jeeppi latailee iloisesti 14,8v, lauhoilla n.14v. näyttää että vaiva on pahenemaan päin. mitä enemmän kylymää, sitä korkeampi jännite. Mistä päin alkais vikaa katteleen? säätäjä on ilmeisesti "tietokonneessa" tai jossakin muualla kuin laturissa?? ekana tullee mieleen että säätäjä ei saa sähköä tai maata riittävästi? Auto xj 2,5td -99 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä onko joissain uudemmissa XJ:ssä sama systeemi kuin ZJ:ssä, eli nuuhkii akun lämpötilaa ja säätää sen mukaan latausjännitettä? Tietääkseni ei, mutta kannattaa varmistaa onko akun alla akkukotelossa jonkinsortin anturi..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mun käyttis audi (A6 2.7bit) lataa kylmänä myös selkeesti yli 14v ja lauhemmalla kelillä sit lähelle 14v ja taitaa lähes kaikki laturit käyttäytyä tolleen.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
1990 xj peruutusvalot hukassa. Polttimon kannalle tulee peruutusasennossa 0.8V jännite. NSS-kytkin tarkastettu, virta häviää johonkin enkä usko, koko johto on hapettunut pilalle. Onko havaintoa, onko noissa muita liitoksia välissä kuin NSS:n liitos. Mikäs muu on peruutusvalojen sulakkeen takana?
4.0 ja AW-4 tekniikkana. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |