![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
3 ja 4-syl valmeteissa on 750W lohkolämppäri. Kuutoskoneisissa 1100/1500W. Moottorien iskutilavuus 3.3-8.4 litraa, ja painot 350-1000 kg. Mulla on ollut henkilöautojen bensakoneissa, 4, 5 ja 6 pyttysissä, 550-650W lohkolämppäreitä. Niillä olen pärjännyt.
|
|||
|
|||
![]() Tuo 550w-650w on nykyään jo aika paljon...Lainaus:
Mulla hodarin webastossa tehoa 5,2 kw, ( ja ei ole keittänyt kertaakaan ![]() ![]() Lokilämppärikin on, mutta 20 asteen pakkasessa 2 tuntia lämmitystä ei oikein riitä; vaikka 2 kw sisätilan lämmitin, niin alkuun työntää tosi kylmää lämppäristä. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo-o, ite en toista kertaa laita mihinkään vehkeeseen tuollaista letkulämppäriä.... On sama kuin volkkareissa, ei ylikuumenemis suojaa.... Poltin minikaivurin konehuoneesta kaiken joka sielä palaa, tietty alkuperäinen ongelma oli että hukkas nesteitä, mut silti. Ei tarvii joku vesiletku vuotaa niin sillä kerralla kalusto palaa. N13 korisessa nissanissa mulla oli aikoinaan 1500w defa, lämpösuojat yms. oli hyvä, tykkäsin pikku pakkasilla kone lämmin vartissa. Mut suojatonta en suosittelis kellekään, oli teho mikä tahansa.....
|
|
|||
|
|||
![]() 2xsuojaus
siinä on termostaatti, sekä erillinen lämpösuoja. kokeilin kuivana laittaa töpselin seinään -savuaa hieman ja katkaisee sähköt laitteesta. hetken päästä taas toimii.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onko toi TT-Thermo millai liitetty sähköverkkoon?
Toisin sanoen onko siinä johto suoraan töpseliin vai tuollainen liitin kuin normi lokilämppärissä? mki varmaan tarkoitti kommentillaan noita perus letkulämmitysvastuksia joissa ei kai ole sen kummempaa suojausta?
|
|||
|
|||
![]()
Tt-thermossa on normaali pistotulppa.
Itse ymppäsin calixin systeemiin tuon kiinni asentamalla konehuoneeseen calixin sisätilarasian. Suojattuna vedeltä ym. Aika hyvin lämpee d5-moottori 1000 watilla.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty letkulämmitin DEFA | liero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.07.2013 20:33 |
Defa letkulämmitin (12ht) | Raakakone | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 31.01.2012 16:48 |
Myyty Defa 550w letkulämmitin (type 423) | Reetu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.11.2011 23:49 |
Ostettu Defa Letkulämmitin | toyovoima | O/M/V Muut | 2 | 28.09.2010 09:56 |
Myyty Letkulämmitin defa 420 | 1Chevy80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 20.11.2009 19:12 |