Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TARO59
On näköjään vaikea pala sinulle autojen letkunlämmittimet. jos nyt haluat ehdottaa niin miksei malli venäjä kamiina polttopuilla toimiva hyttiin ja kunnon kokko moottorin alle tai kaasulla toimiva ikh.sta
|
Nyt en oikein ymmärrä, mitä tarkoita tuolla kommentilla?
(siis tarkoitat varmaan tuota Hilux-topiikkia
http://forums.offipalsta.com/showthr...00#post1167300 ja siinä viestini 09.10.2014, 22:30)
Tarkoitukseni on/oli opastaa/neuvoa niitä harrastajia, joilla ei ole yhtä paljoa kokemusta letkulämppäreistä, kuin esim. minulla.
Jos ja Kun itseäni nuoremmat? ihmiset alkaa harrastamaan "vanhoja" autoja, niin mieluummin neuvon/herätän keskustelua, kuin jälkikäteen nauran räkänä, että minullekkin kävi justiinsa noin...
Mutta jos pahoitin mielesi, niin olen pahoillani.
p.s mulla on tuossa -80 luvun 90hv dieselissä 1500w vapaakiertoinen letkulämppäri 19mm? letkussa, ja ylilämpösuoja ei ole lauennut kertaakaan sen jälkeen, kun korjasin lämppärin letkuvetoja muutaman sentin eri asentoon, ja käänsin lämppäriä parempaan asentoon...
Ja mulla olisi puolivalmiina letkulämppäri 19mm letkuun, säädettävällä termostaatilla ja kolmella eri teholla; 1-2-3kw
p.s.s mulla oli nimimerkin mukaisessa bj:ssä (silloin minun käyttis) kaasutoholla toimiva lämppäri, ja nimenomaan konehuoneeseen asennettuna, koska silloin asuin Oulun ydinkeskustassa ilman parkkipaikkaa, ja Webastot yms. dsl lämmittimet maksoi suhteessa huomattavan paljon enemmän kuin nykyään...