Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3051  
Vanha 03.10.2014, 12:48
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 793
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Eikös se ole 100 000km remmin vaihtoväli Hilulla, vuosirajaa ei muistaakseni ole ilmoitettu.
Volvossa on 150 000km tai 5v annettu hihnanvaihtoon.
ja volvohan oli ensimmäinen automerkki joka suositteli tuota hihnan vaihtoa. kyllä itse pyrin vaihtamaan viimeistään 100 000km nurkilla tuota hihnaa, ja kun sen hihnan hintakaan ei kovin paha ole ja suht simppeli laitella kiinni.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #3052  
Vanha 03.10.2014, 19:43
saaman saaman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.08.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 168
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Ei ihme jos on mätä, noilla kilsoilla seisonut ja paljon. Itsellä 99 malli koppa ja 430 000km ajettu. Ei mätä ja toimii käkkärikin
Onhan tuolla nyt yli 6tkm ajettu vuoteen että ei tuo nyt ihan älyttömästi oo seissy. Itellä tullu 3tkm viimesen vuoden aikana ja käppäri pelaa eikä oo muutenkaan jyysteessä.
Vastaa lainaten
  #3053  
Vanha 04.10.2014, 07:05
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Eikös se ole 100 000km remmin vaihtoväli Hilulla, vuosirajaa ei muistaakseni ole ilmoitettu.
Volvossa on 150 000km tai 5v annettu hihnanvaihtoon.
2L koneessa ja todennäköisesti sen johdannaisissa tehtaan ilmoittama vaihtoväli on 80 000km. Oli siellä huolto-ohjelmassa muistaakseni myös vuosiraja, eli toi 2 vuotta. Joskus käy vaan paska munkki ja remmi katkeaa syystä tai toisesta.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #3054  
Vanha 04.10.2014, 09:14
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saaman Näytä viesti
Onhan tuolla nyt yli 6tkm ajettu vuoteen että ei tuo nyt ihan älyttömästi oo seissy. Itellä tullu 3tkm viimesen vuoden aikana ja käppäri pelaa eikä oo muutenkaan jyysteessä.
Joo, 25 000km ksk määrin ajaa suomalainen autollaan ihan noiden tutkimusten varjollakin.
Offiautoilla ei varmaan noita kilsoja paljoa tule mutta ns normiautolla 6tkm / vuosi on vähän.
Mahdottomasti ei mielestäni ole omallakaan kärrätty vaikka 430 000km onkin.
Kyllä se ajamattomuus saa auton kesimään ja paikat jumimaan, pitäisi pestä todella hyvin ja lämpimässä säilyttää.
Vastaa lainaten
  #3055  
Vanha 08.10.2014, 23:58
Dolnage Dolnage ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 08.10.14
Sijainti: Kittilä
Viestit: 4
Perusasetus

Tarkotus olis turbottaa omaa traktoria ja mietinkin kun tarjolla olisi kolmelitrasen Nissan Patrolin turbo, saisko sitä mitenkään toimimaan oman LN46:n kanssa jossa moottori on vaihdettu 2.2L -> 2.4L. Onko tuhoon tuomittu suunnitelma?
Vastaa lainaten
  #3056  
Vanha 09.10.2014, 15:51
jmtr83 jmtr83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.12
Sijainti: loimaa, suomi
Viestit: 122
Perusasetus

letkulämmitin


Kertokaas ny fiksummat et mihin paikkaan ois hyvä laittaa letkulämppäri. Kyseessä on tollanen 87 ln65 hilux. Toimiiko jos heittää sen tohon alavesiletkuun? Jotkut on väittäny et ei ja sit taas muutamat on sanonu et juur siihen se kuuluu laittaa.
Vastaa lainaten
  #3057  
Vanha 09.10.2014, 21:30
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmtr83 Näytä viesti
Kertokaas ny fiksummat et mihin paikkaan ois hyvä laittaa letkulämppäri. Kyseessä on tollanen 87 ln65 hilux. Toimiiko jos heittää sen tohon alavesiletkuun? Jotkut on väittäny et ei ja sit taas muutamat on sanonu et juur siihen se kuuluu laittaa.
Montaa mieltä sijoituksesta...

Minä laittasin semmoisen ohueen letkuun tulevan lämppärin, ja jos mahdollista pumpulla olevan.
Jos vapaakiertoinen, niin esim. alavesiletkuun alimpaan paikkaan T-haara, josta otetaan letkulla vesi letkulämppärin ala-laidassa olevaan sisäänmenoliittimeen. Letkulämppärin pitäisi olla mahd. alhaalla, ja letkun pitää tulla nimenomaan vaakatasossa taikka sitä alempaa, (mieluummin ainakin 5-10 cm)
Ja letkulämppäristä lähtevä kuuma vesi menee kokoajan ylöspäin, ja moottoriin sen saa varmaan helpoiten kanteen, esim. lämppärin paluuseen.
Uskoisin että jopa 1500w letkulämppäri, jossa termostaatti, toimisi huomattavan hyvin, em. kytkennällä. Mutta jos mahdollista, niin hanki kiertovesipumpulla oleva letkulämmitin; tehoa kestää olla paljon enemmän, ja lämpeneminen on tasaisempaa.

p.s ethän tarkoittanut sellaista letkulämppäriä, joka on asennetaan katkaistun alavesiletkun väliin? Toki sekin toimii joten kuten, ja näyttäisi toimivan sitä paremmin, mitä huonompi termostaatti koneessa on: Nimittäin tuo alavesiletkuun tuleva lämppäri lämmittää syyläristä tulevaa vettä, ja syyläriinhän menee vesi kannen yläreunasta; siis sieltä minne se kaikkein kuumin vesi nousee, siis syyläri lämpiää kaikkein eniten! Ja jos termostaatti ei vuotaisi tippaakaan, niin nesteet kiehuisi...
Vastaa lainaten
  #3058  
Vanha 09.10.2014, 21:41
TARO59 TARO59 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.07.13
Sijainti: porvoo
Viestit: 162
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Montaa mieltä sijoituksesta...

Minä laittasin semmoisen ohueen letkuun tulevan lämppärin, ja jos mahdollista pumpulla olevan.
Jos vapaakiertoinen, niin esim. alavesiletkuun alimpaan paikkaan T-haara, josta otetaan letkulla vesi letkulämppärin ala-laidassa olevaan sisäänmenoliittimeen. Letkulämppärin pitäisi olla mahd. alhaalla, ja letkun pitää tulla nimenomaan vaakatasossa taikka sitä alempaa, (mieluummin ainakin 5-10 cm)
Ja letkulämppäristä lähtevä kuuma vesi menee kokoajan ylöspäin, ja moottoriin sen saa varmaan helpoiten kanteen, esim. lämppärin paluuseen.
Uskoisin että jopa 1500w letkulämppäri, jossa termostaatti, toimisi huomattavan hyvin, em. kytkennällä. Mutta jos mahdollista, niin hanki kiertovesipumpulla oleva letkulämmitin; tehoa kestää olla paljon enemmän, ja lämpeneminen on tasaisempaa.

p.s ethän tarkoittanut sellaista letkulämppäriä, joka on asennetaan katkaistun alavesiletkun väliin? Toki sekin toimii joten kuten, ja näyttäisi toimivan sitä paremmin, mitä huonompi termostaatti koneessa on: Nimittäin tuo alavesiletkuun tuleva lämppäri lämmittää syyläristä tulevaa vettä, ja syyläriinhän menee vesi kannen yläreunasta; siis sieltä minne se kaikkein kuumin vesi nousee, siis syyläri lämpiää kaikkein eniten! Ja jos termostaatti ei vuotaisi tippaakaan, niin nesteet kiehuisi...
No voihan nyt olla vaikeata. Kyllä se vesi lämpiää tänäkin päivänä katkaisemalla alaletkun ja vastus väliin. Ei siitä tarvii tehdä yhtään sen vaikeammaksi ja jos haluaa niin kone ulos ja tulppa pois ja vastus kanteen tai jos nyt ihan haluaa askarrella niin pääseehän koelaudan alta poraamalla reijän torpedopeltiin. Järkeä käteen ja ajatuksille hyvä mies.
Vastaa lainaten
  #3059  
Vanha 09.10.2014, 22:31
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Juurikin tällaisen vastauksen takia kirjoitin: montaa mieltä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TARO59 Näytä viesti
No voihan nyt olla vaikeata. Kyllä se vesi lämpiää tänäkin päivänä katkaisemalla alaletkun ja vastus väliin. Ei siitä tarvii tehdä yhtään sen vaikeammaksi ja jos haluaa niin kone ulos ja tulppa pois ja vastus kanteen tai jos nyt ihan haluaa askarrella niin pääseehän koelaudan alta poraamalla reijän torpedopeltiin. Järkeä käteen ja ajatuksille hyvä mies.
Ja vesi lämpiää alaletkuun sijoitetulla vastuksella, kuten kirjoitin, Mutta vesi lämmittimelle tulee jäähdyttimen läpi, sikäli mikäli termostaatti vuotaa... sitä n. 80 astetta ei termostaatin vedessä saavuteta, taikka kone on tosi lämmin.

Ja tuota 2L pataa on senverran tullut pyöriteltyä käsissä, että en viitsinyt edes kertoa tuota "virallista" tapaa.

Mutta tuohon "letkulämppäri" teemaan olen juotunut jopa työni puolesta sekomaan,... siis alavesiletkussa oleva lämppäri toimii helvetin hyvin, kun kone on käyntilämmin, mutta pakkasella laukaisee ylikuumenemissuojan (siis ei pumppua, ei termostaattia, vain n. 100 c asteinen ylilämpösuoja) siis kapine ei tarvinnut B-korttia

Olit näkojään erimieltä jo aikaisemmin toisessa topiikissa: http://forums.offipalsta.com/showthr...=127975&page=2

Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 09.10.2014 22:47
Vastaa lainaten
  #3060  
Vanha 10.10.2014, 06:36
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Sen enempää en ota asiaan kantaa kun että mulla oli juurisamas vehkeessä 400w lämmitin alavesiletkussa... en tiedä miksi ei ollut käytössä enäään nyt on lohkossa suoraan vastus.
Liekkö tullut vaan tunnit täyteen, ja kyllä 400w on mielestäni aika onneton tuollaseen.
Eikös lohkolämppäri ole kuitenkin 700w luokkaa?


Onko missään käsitelty trailgearin jakiksen välityksien asentamista hiluxiin?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #3061  
Vanha 11.10.2014, 18:05
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

http://www.nettiauto.com/toyota/hilux/6714775
Kellään tietoa tästä?
Vastaa lainaten
  #3062  
Vanha 22.10.2014, 17:00
VW Taro:n Avatar
VW Taro VW Taro ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Sastamala "Äetsä"
Viestit: 782
Perusasetus

Onko kellään tietoo saako mistään ln110 koriseen koriin uusia kattotelineitä jostain? Tai onko ees ikinä valmistettu siihen sopivia?
Vastaa lainaten
  #3063  
Vanha 22.10.2014, 22:14
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Parit kysymykset, onhan 80 luvun Hiacen ja Hiluxin moottorit samat. Eli koneet käy päikseen.
Onkos joku pyöritellyt 2l ja 2l2 osia keskenään? Kiinnostaa tietää sopiiko 2l koneen kansi 2l2 lohkon päälle. Kansissahan noissa on eroa.
Vastaa lainaten
  #3064  
Vanha 22.10.2014, 22:55
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Parit kysymykset, onhan 80 luvun Hiacen ja Hiluxin moottorit samat. Eli koneet käy päikseen.
Onkos joku pyöritellyt 2l ja 2l2 osia keskenään? Kiinnostaa tietää sopiiko 2l koneen kansi 2l2 lohkon päälle. Kansissahan noissa on eroa.
Ulkomuistista: noiden kasari 4x4 hiluxien ja 2wd hiacen lohkot on ja kannet on samat, oljynjäähdytin/suodattimen jalka koneen kyljessä erit, samoin öljypohja ja öljypumpun imuputki.
Tuohan 2L2 koneeseen en ole paljon sekonut, mutta hämärä mielikuva, että huomattavan erilainen kuin 2L, siis osat ei oikein sovi ristiin.
Vastaa lainaten
  #3065  
Vanha 23.10.2014, 07:35
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Parit kysymykset, onhan 80 luvun Hiacen ja Hiluxin moottorit samat. Eli koneet käy päikseen.
Onkos joku pyöritellyt 2l ja 2l2 osia keskenään? Kiinnostaa tietää sopiiko 2l koneen kansi 2l2 lohkon päälle. Kansissahan noissa on eroa.
Sopii kannet ristiin lohkon puolesta. Pako\ imusarjat on erilaiset.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #3066  
Vanha 23.10.2014, 16:57
VesaA VesaA ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 08.10.14
Sijainti: Raisio
Viestit: 9
Perusasetus

Apua laatikko hajoaa kohta, kulkine siis VW Taro 4wd -90 koneena 2.4 bensa 22R-E.
Mitkä Hilun laatikoista olisi käypäsiä?
Tarossa ei tulipellissä lätkää jossa näkyisi vaihteiston tyyppi vaan tarra sisätiloissa jossa tietysti laatikonkohdalla lukee "00". Missähän laatikossa tunniste, en ole löytänyt...

Niin ja saa tarjota vaihdelaatikkoa jos sellainen löytyy...
Vastaa lainaten
  #3067  
Vanha 23.10.2014, 18:17
Pölli Pölli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.13
Sijainti: Orivesi Finland
Viestit: 102
Perusasetus

Nonniih meinaa tuo etuperän stefa valskaa alustavasti niin onko kukaan yrittänyt onnistuneesti vaihtaa sitä kartaanin tiputtamalla ja ampumalla auki ulkoapäin ? Aukihan se lähtee mutta onko mitään tarkkaa kotikonstia saada kiristys tehtyä oikeeseen kireyteen jottei alkas ujeltaa perä ? Kartiorullahan sielä taitaa olla turvan takana ?

Kannattaako alkaa räplää tällä ohjeella: ekaks merkit mutteriin auki tiivisteen vaihto mutteri takas kiinni samoihin merkkeihin kiristys ehkä millin yli merkistä.

Viimeksi muokannut Pölli : 23.10.2014 18:25
Vastaa lainaten
  #3068  
Vanha 23.10.2014, 20:47
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VesaA Näytä viesti
Apua laatikko hajoaa kohta, kulkine siis VW Taro 4wd -90 koneena 2.4 bensa 22R-E.
Mitkä Hilun laatikoista olisi käypäsiä?
Tarossa ei tulipellissä lätkää jossa näkyisi vaihteiston tyyppi vaan tarra sisätiloissa jossa tietysti laatikonkohdalla lukee "00". Missähän laatikossa tunniste, en ole löytänyt...

Niin ja saa tarjota vaihdelaatikkoa jos sellainen löytyy...
Mun tietääkseni noisa on G52 loota,ehkä yleisin hiluksissakin. Karkeesti sen erottaa pohjapropusta,jos alaspäin ni G sarjaa jotka siis käy ristiin paitsi sisuskalut ei. Jos oikealle sivulle ni R sarjaa ja ne käy ristiin mut ei G sarjalaisten kanssa. Sit on olemassa vielä W sarjaa sun muita mut en usko et on mikään niistä.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #3069  
Vanha 24.10.2014, 00:08
offila offila ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.08.14
Sijainti: suomi
Viestit: 60
Perusasetus

Mikä ero on bensa ja diesel taron/hiluxin pää- ja jakolaatikoissa paitsi että kytkinkopat erilaiset. Ovatko välitykset samat eli käykö laittaa esimerkiksi bensa laatikon dieseliin ja kyseessä -90 luvun alkupuolelta olevia autoja
Vastaa lainaten
  #3070  
Vanha 27.10.2014, 21:11
Tansku Tansku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Laihia
Viestit: 5
Perusasetus

Mikä vika mahtaa olla hiluxissa kun ei syty sisävalot ovia avatessa? Ei pala valoa kojetaulussakaan. Kytkimestä kattovalo syttyy. Onkohan siihen jossain rele, jos on niin missä? Auto siis hilux ln170 -99.

Alkaa olla pimeetä...

Tansku
Vastaa lainaten
  #3071  
Vanha 27.10.2014, 21:49
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tansku Näytä viesti
Mikä vika mahtaa olla hiluxissa kun ei syty sisävalot ovia avatessa? Ei pala valoa kojetaulussakaan. Kytkimestä kattovalo syttyy. Onkohan siihen jossain rele, jos on niin missä? Auto siis hilux ln170 -99.

Alkaa olla pimeetä...

Tansku
Vanhemmassa mallissa ei ainakaan oo relettä,yleisin vika on niissä ovi kytkimissä,ne toimii niin että ovi avattaessa kytkin maadottaa,joten oisko vaan nuppi jumissa? Joka tapauksessa ennenku purkaat koko kotteroa ni hommaa kytkentäkaavio ja jos ei ittelläö sytytä ni näytäs jollekki ammatti miehelle ni osannee kertoa viasta enemmän,se kytkis vaan säästää monta työtuntia.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #3072  
Vanha 27.10.2014, 21:54
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offila Näytä viesti
Mikä ero on bensa ja diesel taron/hiluxin pää- ja jakolaatikoissa paitsi että kytkinkopat erilaiset. Ovatko välitykset samat eli käykö laittaa esimerkiksi bensa laatikon dieseliin ja kyseessä -90 luvun alkupuolelta olevia autoja
Jakolaatikoissa ei oo mitään eroa,päälaatikoita on G52 ja G58 mut ei erota päällepäin,välityksissä on hienon hieno ero jota ei myöskään ajossa huomaa. Eli se G58 tuli joskus 90 luvun alussa,vanhemmissa oli kaikissa G52. Kytkin kopat käy ristiin eli bensan laatikon eteen käy diesel kun vaihtaa kytkinkopan.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #3073  
Vanha 27.10.2014, 21:59
Tansku Tansku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Laihia
Viestit: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Vanhemmassa mallissa ei ainakaan oo relettä,yleisin vika on niissä ovi kytkimissä,ne toimii niin että ovi avattaessa kytkin maadottaa,joten oisko vaan nuppi jumissa? Joka tapauksessa ennenku purkaat koko kotteroa ni hommaa kytkentäkaavio ja jos ei ittelläö sytytä ni näytäs jollekki ammatti miehelle ni osannee kertoa viasta enemmän,se kytkis vaan säästää monta työtuntia.
Kun ajovalot on kytkimestä päällä ja avaa kuskin oven niin se ovisummeri toimii oikein äänekkäästi joten luulis ainakin kuskin puolen ovikytkimen toimivan. Pitänee vähä mittailla ja seurata johtoja josko selviäis.
Vastaa lainaten
  #3074  
Vanha 28.10.2014, 06:10
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Oven avatessa ei kojetaulussa kuulukkaan palaa valo, jos valo ei pala kojetaulussa kun valot on päällä niin polttimot voi olla palaneet, se mittarivalojen himmennin rikki. Ehkä noista lähtis itse hakemaan.
Vastaa lainaten
  #3075  
Vanha 28.10.2014, 09:06
Tansku Tansku ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Laihia
Viestit: 5
Perusasetus

Meinasin sitä ovi auki valoa kojetaulussa. Kaikki muut valot toimii normaalisti mutta sisävalo/ kattovalo ei syty kun ovia avaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 13 (0 jäsentä and 13 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 16:43 (GMT +2).