![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kiitos, juuri tälläisiä pikkujuttuja kaipailinkin. ![]() Auton tekniikka tuntuu olevan hyvässä kunnossa, kori taas ei ![]() Eikä tuon suuniteltu elinikä mulla ole kuin jokunen vuosi, pääasia että saa metsästykseen kelpaavan auton alle ja näin koulusta työelämään siirtyneenä ei budjetti ole valtava... Eli tarkoitus nimenomaan korjailla tarpeen mukaan mutta tarkoitus myös välttää turhat remontinkohteet. Siksi vähän utelenkin. Eli perät kaipaa suojaa ja jakikselle täytyy tehdä jokin panssari. Akseliputket vissiin kestää aika kovaa käyttöä? Entä mites toi hullunkierto toteutetaan? Olis helppo varmaan tehdä kun laatikko tippuu kytkimenvaidon takia ens vkl. Tulee exedyn vahvistettu varmuuden vuoksi että ei jää kalvamaan kun turbo löytää paikkansa ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=84388 Tuossa esimerkki, miten saat rungolle lisää ikää(kuumasinkitys), jos meinaat kauemmin pitää. Kun se hj:n runko mätänee eniten sisältäpäin, vaikka päältä näyttäisi suht kovalta.
Oman hj:n runkokin näytti päällepäin suht hyvältä, mutta kun hiukan meisselillä tökki, niin alkoi pehmyttä löytymään käytännössä puolestävälin runkoa taaksepäin ja hitsaamista riitti. Nyt sinkki pinnassa, jospa se toiset 25v. vielä sitten menisi. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs tuo öljypohjaan liimattu pellinkäikäle on?
Luulin vanhaksi korjaukseksi mutta sauna-hj:ssa näytti olevan samanmoinen. Tehdaspanssarointiko? ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Väittäisin, ettei periä tarvitse panssaroida, jollei kauheasti meinaa kivikossa paukuttaa. Toki etuperän kuoren saa huonolla tuurilla rikki. Omassa Bj:ssä jouduin (etu)perän kuorta vahvistelemaan reilun kymmenen vuoden käytön jälkeen ja takaperään voisi vahvistusta laitella tässä seitsemäntoista vuoden kohdalla. Käyttö ei ole mitään Hc offia, mutta jonkinlaista möyryämistä kuitenkin.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Enkä mä oo peränkuoriinkaan sauna-cruiserissa mitään lisäpanssareita tehny....ne on toitsussa kuitenki melko kestävää jo alunperinki.....ja kaikkihan saa rikki ![]() Ite en lähtis HJ perään asenteleen lock rightia, kun kytkettävillä lukoilla olevia HJ61 akseleitakin näkyy vähän väliä myynnissä fiksuun hintaan. Onhan niistä ja lukkojen vipusien asennuksista tietty oma hommansa, mutta mielestäni toyotan lukkoakselit on hemmetin hyvät. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs noissa lockrighteissa ym. vastaavissa on ongelmana vai mikset asentaisi?
Tällä hetkellä toi lukkokysymys on myös vähän aikapoliittinen. Olen viikot pk-seudulla töissä ja aika ei riitä kaikkeen rakenteluun ja kunnostukseen mitä mieli tekisi. Paljon jää tulevaisuuden hommiksikin kun on tallipaikka jonne pääsee viikolla, nyt on kiire saada auto ajoon. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Minkä kokosia renkaita hoojii 61 akselit kestää offi käyttöä niin että ei tarvii kokoajan olla korjaamassa?
Ja vakio murroksilla. Tulossa hj 61 vain metsä leluksi.
__________________
http://aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=92546 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Sj410 Ajo ominaisuudet?? | Partajeesus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.01.2010 18:33 |
HDJ80:n maasto-ominaisuudet? | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 28.12.2008 11:34 | |
Minkälaiset ajo-ominaisuudet? | HEKULIINI | Chit-Chat | 32 | 14.04.2005 19:05 |
Korkattu offi ominaisuudet blaserista kulmakorves. | Nasty | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.11.2004 21:16 |
Ajo-ominaisuudet..... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.02.2003 20:09 |