![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Omalla kohdalla ainakin vaikutti "erikoisosien" valintaan se että vanhoissa varsissa oli päät niin jumissa ettei parin päivän irroitusöljyssä liuottamisen jälkeenkään suostunut irtoamaan. Suhtkoht halpa hinta ottaen huomioon että päät ja tangot on jämympää tavaraa. Ja näissä varsissa päiden lukitus on mutterilla eikä pannalla niin kun alkuperäisessä varressa(kerran peruuttaessa irronnut pää riitti minulle, en halua kokea samaa eteenpäin mennessä isolla tiellä). Ja nuo trailin päät on halpoja verrattuna alkuperäis tyyppisiin päihin verrattuna tai ainakin silloin ne oli halvempia ja saatavuus oli parempi.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lisää patrol soa ongelma | Roller | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.11.2011 20:11 |
hj 61 napojen remppausta | TTI | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.08.2010 13:17 |
Hj-61 Ongelma takalukon vaijerin pituudessa (SOA) | Aparaatti | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.12.2009 00:35 |
hj:n napojen kääntö.. | oojiikoo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.07.2008 21:37 |
hj:n napojen kääntö | JaHa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.01.2006 10:18 |