Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.07.2014, 19:57
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

kardaanit on kyl riittäneet, kun pinionia on kääntäny sooaa tehdessä hitusen jakolaatikkoon päin.
Mut joku on joskus tehny tosiaan noita highsteerejä orkkisvarsia käyttämällä, ja en pidä sitä hyvänä ideana. Ensinnäkin koneistus hommiin joutuu väistämättä, kun siellä on se kääntökuulan laakeri kiinni siinä ohjausvarressa. joku on tehny silleen, jotta ajanu siihen tasaisen yläpinan pinnapulttien kohtaan, ja sitten toisen samanlaisen pultannu siihen katolleen, johon on sitten saanu vetotangon kiinni.
Orkkiksenahan raidetanko mahtuu toki olemaan omalla paikallaan latien alla, mut vetotangolle joutuu tekemään sellasen vahvistetun mutkan, koska se ottaisi muuten kiinni lehtijouseen.
Omasta mielestä ainoa fiksu idea on hommata trail-gearin koko highsteer setti, jos ajelee vähänkin isommilla renkailla. Itellä oli roadlessgearin ohjausvarret ja niissä käytin HDJ:n raidepäitä ja vesijohtoputkesta sorvattuja varsia. Niitä vaan joutu moneen kertaan oikomaan ja vahvistamaan, joten lopulta piti hommata trailgearin raidetanko.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lisää patrol soa ongelma Roller Tekniikka & Jutustelu 14 02.11.2011 20:11
hj 61 napojen remppausta TTI Tekniikka & Jutustelu 4 20.08.2010 13:17
Hj-61 Ongelma takalukon vaijerin pituudessa (SOA) Aparaatti Tekniikka & Jutustelu 7 23.12.2009 00:35
hj:n napojen kääntö.. oojiikoo Tekniikka & Jutustelu 7 03.07.2008 21:37
hj:n napojen kääntö JaHa Tekniikka & Jutustelu 2 14.01.2006 10:18


Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).