Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 06.03.2014, 23:28
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.251
Perusasetus

Arvaampa et se tarvike puljun kone ei oo tuntenu koko autoa ja tilannu osat vuosimallin perusteella.. Tää 2L-t kone on huonosti tunnettu tarvike virmoissa. Sun lohkoon pitäs käydä se 2L vaparin keinullinen kansi,jos ei muuta löydy. Vaparin ja turbon kannesssa ei ollu eroo ku venttiilit ja jotain pientä mut pitäs käydä ristiin. Jos isompaa kalliimpaa remonttia tulossa ni sylinteriputkissa on usein soikeutta,siksi pelkkien männänrenkaiden vaihto ei oikeen oo järkevää,alakerta muuten on kestävä. Sit jos on kovasti kiehunut lohko ni laakerilinja ja koko lohko on joskus hieman kiero,senkin saa oikastua ja kestää silti hyvin. Koneistamossa varmaan tietävät mut huomiota kannattaa kiinnittää sihen et venttiilit tulevat hyvin lähelle mäntää,eli kannen laanauksen jälkeen saattaa joutua koneistamaan seetit ettei jää venttiililautanen liian lähelle mäntää.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
toyota 2lt Juho L Tekniikka & Jutustelu 8 14.01.2012 22:10
Ostetaan Toyota 2lt pumppu suppe O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.04.2011 09:36
Toyota 2LT vs 2LT-II ruiskusuuttimet H&K Tekniikka & Jutustelu 4 14.11.2010 21:28
Ostettu Toyota 2LT tai 2LT-II syöttöpumppu lorenzo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 07.03.2010 11:35


Sivu luotu: 03:45 (GMT +2).