![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() toyota 2ltOnko nuissa toyotan 2lt koneissa mitä eroja vuosimallien välillä? Kun osia ostaessa aina kysytään että onko vm. -86 vanhempi vai uudempi kone ja myyjä väittää ettei käy osat ristiin vanhemmsta ja uudemmasta, eikä minulla oo mitään hajua minkä ikänen tuo minun kone on. Ei minun oikeestaan tarvihe tietää kun että onko niissä kaikissa kk-laakerit, runkolaakerit ja tiivisteet samanlaiset. ja sitten vielä semmonen että onko mitään eroa 2l ja 2lt:n männänrenkailla. Nuo minun kone aihiot on 80 luvun alun cressidasta ja toinen kone on lj:stä en tiijä minkä ikäsestä.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |