Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 09.02.2014, 20:22
jupasierra jupasierra ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 114
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make1978 Näytä viesti
tässä asiassa on kyllä pakko kompata tota SÄHKÖARSKAn kommettia..useiden puhallus vaivojen (asikkaiden) syyksi paljastunut jonkun vaihtaman tarvike mallin siipien lyhyys(ei istu koteloon oikein).

JA on tullut muutama tarvikemalli vastaan semmoisiakin missä on pitänyt pistokkeen karvat vaihtaa toisinpäin kun on pyörinyt väärin päin

oikea suuntahan on siis niin että sylinteri imee sisäpuoleltaan ja poistaa ulospäin.
Minä ymmärrän vaikka luulen että minua ei ymmärretä. Noiden puhaltimien toimintaperiaatteisiin tuli tutustuttua työelämässä ilmastointikojeiden asennushommissa muutaman vuoden aikana. Ne, kuten myös iv-kojeiden patteriveden pumput pyörivät usein väärään suuntaan toimintakokeissa. Huomenna työnnetään viemärikamera sivu ja keskisuuttimista, tarkoitus nähdä kennoon saakka mikä siellä luuraa. Eiköhän se siitä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
6.5 turbo diesel ei lämpene Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 24.06.2010 20:23
HJ EI LÄMPENE SUHARI Tekniikka & Jutustelu 14 26.12.2009 12:08
Hellan uuni ei lämpene,liedet toimivat? Chit-Chat 2 18.08.2007 18:30
Hilux D4D ei käy Rekkules Tekniikka & Jutustelu 7 28.01.2007 21:12
Kodinkonekorjaajat: hellan levyt ei lämpene! apua sippis Chit-Chat 16 20.04.2006 18:30


Sivu luotu: 05:12 (GMT +2).